Aktualności
Nowy nośnik reklamowy opatentowany w Polsce
W Polsce opatentowany został nowy nośnik reklamowy. Pierwszy na świecie projekt, którego zadaniem jest ubranie wszystkich nagich butelek i puszek, idealnie sprawdza się także do promocji podczas „Euro 2012”. Prosty produkt mający formę stroju piłkarskiego zakładany na butelki i puszki dzięki możliwości naniesienia na niego dowolnego wzoru oraz niewielkim kosztom produkcji sprawdza się, jako nośnik reklamy wśród kibiców i nie tylko.
Informacja o zastrzeżeniu produktu została opublikowana przez Urząd Patentowy 30.09.2011r.(kategoria i numer ochrony: (11) 16916). Twórcą projektu jest Radosław Kołodziej, pracujący w zakresie tego projektu z agencją MediaSupport, która opracowała i nadzoruje proces produkcji oraz dystrybucji.
Produkt reklamowany pod hasłem: „Mamy patent i nie zawahamy się go użyć” idealnie nadaje się do wykorzystania podczas wszystkich typów zawodów sportowych jak i realizacji innych akcji marketingowo-reklamowych. Nośnik pozwala na „ubranie” puszek lub butelek z napojami w stroje w barwach narodowych lub klubowych, na których mogą znaleźć się nazwa produktu, usługi lub logo. Dowolność nadruków, elastyczny materiał przypasowujący do kształtu opakowania oraz możliwość wielokrotnego użytku stanowi idealny i oryginalny sposób reklamowania cieszący się dużym zainteresowaniem.
Żródło: MediaSupport