Aktualności
Nowy numer Gazety PIAP 21/2022 już na rynku!

Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu. W bieżącym numerze i my przybywamy z porcją informacji o zmieniających się przepisach w kilku perspektywach. Miniony rok niesie ze sobą kilka ciekawych wątków do podsumowań, m.in. o statusie zatrudnienia i braku rąk do pracy, o czym w kolejnym pasjonującym artykule pisze Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista KIG. W numerze zastanawiamy się także, czy tak ważna w perspektywie globalnej kwestia ekologii, w branży upominków poszła właściwą drogą. Nie zapominamy także o marketingu, bo reklama dźwignią handlu, której nawet branża upominków nie powinna wypuszczać z rąk. W numerze znajdziecie wiele cennych wskazówek o tym, jak dać się znaleźć w sieci i jak prowadzić skutecznie działania w Internecie. Miniony, mimo wszystko owocny rok, kończymy mocnym wydaniem Gazety PIAP i życzymy Państwu wielu inspiracji, genialnych pomysłów i tylko dobrych wyborów, a przede wszystkim spokoju i równowagi w przestrzeni polityczno-gospodarczej – Joanna Muszyńska, redaktor naczelny Gazety PIAP.
GAZETA PIAP 21/2022
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.