Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Nowym Prezesem PIAP został Tomasz Chwiłowicz

Nowym Prezesem PIAP został Tomasz Chwiłowicz
2014-05-26

22 maja 2014 w Warszawie odbyło się Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zebranie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podczas którego wyłoniono nowy Zarząd Izby oraz przedstawiono plan działań na 2014/2015 rok.
Nowym Prezesem PIAP został dotychczasowy Wiceprezes Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar.

PIAP to ludzie. Ludzie którzy przez wiele lat zdobywali doświadczenie poświęcając własny komfort, jednocześnie ryzykując dorobek swojego życia. PIAP to wiedza praktyków, którzy doskonale wiedzą jak powinna wyglądać gospodarcza rzeczywistość w której pracujemy, żyjemy i której jesteśmy fundamentem. PIAP jest zatem sumą doświadczenia wszystkich jej członków. To ogromne doświadczenie chcę wykorzystać w pracy dla PIAP – mówi Tomasz Chwiłowicz nowy Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

I-szym Wiceprezesem PIAP po raz kolejny została Magda Owczarska z firmy CiTRON,                            

II- Wiceprezesem został Zbigniew Grzeszczuk – Mid Ocean Brands Polska.


W skład nowego Zarządu PIAP kadencja 2014-2016 weszli:

 

Edyta Lisowska Eblis B&L,

Anna Roszczak-Asgard,

Agnieszka Sędzikowska-Wlazło-Ritf Advnet Polska,

Artur Ogiegło- Artigraf oraz

Maciej Dembiński –Rosnowski Gift.

 

Członkowie zrzeszeni w Izbie jednogłośnie zaakceptowali plan działań PIAP na rok 2014/2015, który obejmuje m.in. takie działania jak: 

- wprowadzenia rekomendacji dla Agencji Reklamowych zrzeszonych w Izbie, w postaci certyfikatu,
- stworzenie Magazynu PIAP, który będzie dawał czytelnikom sporo wiedzy merytorycznej na tematy związane z prowadzeniem biznesu, jak również zagadnienia związane z branżą artykułów promocyjnych,
- stworzenie kolejnej edycji katalogu Członków PIAP 2015 w wersji polsko-angielskiej,
- działania mające na celu integrację branży: Spotkania Regionalne, Wieczór Branżowy itp.,
- działania mające na celu promocje upominku jako skutecznego narzędzia reklamy.

Podczas zebrania jednogłośnie przyjęto również sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za rok 2013 oraz udzielono absolutorium Zarządowi PIAP za rok 2013. Członkami Komisji Rewizyjnej PIAP kadencja 2014-2016 zostali: Zbigniew Zieliński-AWIH, Iwona Dulińska- Kunszt, Tomasz Barudin – Texet Poland , Zdzisław Kałek- Quo Vadis Polonia.

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 140 firm Członkowskich. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl             

Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426