Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

On Board PR organizatorem konkursu dla marki Warka

On Board PR organizatorem konkursu dla marki Warka
2012-07-25

On Board PR Ecco Network jest organizatorem Programu Grantowego dla marki Warka, należącej do Grupy Żywiec, którego celem jest wyłonienie najciekawszych inicjatyw sportowych w rodzimym dla popularnej marki piwa regionie. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają łącznie 100 000 zł dofinansowania od Warki na realizację pomysłów.

Agencja On Board PR Ecco Network w ramach współpracy z marką Warka, należącą do Grupy Żywiec, jest odpowiedzialna za organizację i koordynację konkursu, mającego na celu wyłonienie najciekawszych inicjatyw sportowych, zachęcających społeczność miasta i gminy Warka do uprawiania sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego.

Autorzy najlepszych projektów otrzymają na ich realizację łącznie 100 000 zł dofinansowania z Programu Grantowego Warki. Nabór wniosków trwa od 3 lipca do 10 sierpnia, a zwycięzców poznamy już 18 sierpnia 2012 roku. Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w konkursie Warki dostępne są na stronach: www.nadwisla.pl, www.warka24.pl i www.wwarce.pl.

Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialna jest Aleksandra Lau, PR Consultant – Project Leader w dziale Retail & Entertainment, prowadzonym przez Tomasza Lisa.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „Warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Jest to również jedyna w Polsce marka piwa, która posiada sieć własnych pubów „Piwiarnie Warki”. Jest ich ponad 90 na terenie całego kraju. Warka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2010 r.

 

Źródło: On Board