Aktualności
On Board PR organizatorem konkursu dla marki Warka
On Board PR Ecco Network jest organizatorem Programu Grantowego dla marki Warka, należącej do Grupy Żywiec, którego celem jest wyłonienie najciekawszych inicjatyw sportowych w rodzimym dla popularnej marki piwa regionie. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają łącznie 100 000 zł dofinansowania od Warki na realizację pomysłów.
Agencja On Board PR Ecco Network w ramach współpracy z marką Warka, należącą do Grupy Żywiec, jest odpowiedzialna za organizację i koordynację konkursu, mającego na celu wyłonienie najciekawszych inicjatyw sportowych, zachęcających społeczność miasta i gminy Warka do uprawiania sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego.
Autorzy najlepszych projektów otrzymają na ich realizację łącznie 100 000 zł dofinansowania z Programu Grantowego Warki. Nabór wniosków trwa od 3 lipca do 10 sierpnia, a zwycięzców poznamy już 18 sierpnia 2012 roku. Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w konkursie Warki dostępne są na stronach: www.nadwisla.pl, www.warka24.pl i www.wwarce.pl.
Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialna jest Aleksandra Lau, PR Consultant – Project Leader w dziale Retail & Entertainment, prowadzonym przez Tomasza Lisa.
Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „Warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Jest to również jedyna w Polsce marka piwa, która posiada sieć własnych pubów „Piwiarnie Warki”. Jest ich ponad 90 na terenie całego kraju. Warka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2010 r.
Źródło: On Board