Aktualności
Papierowe torby z nadrukiem - sposób na skuteczną promocję marki
2018-11-22
Tanie i ekologiczne papierowe torebki są koniecznością w wielu różnych sytuacjach, niekoniecznie związanych ze sprzedażą produktu. Każdą taką sytuację można potraktować jako dodatkową okazję do nienarzucającej się promocji firmy i utrwalania wizerunku marki. Torby z logo firmy to stosunkowo niedrogie i skuteczne rozwiązanie dla każdego profesjonalisty w swojej branży.
Torebki z nadrukiem są niezbędne przy wielu okazjach
Papierowe opakowania mają szereg zastosowań poza sprzedażą. Pierwszy przykładowy obszar to wszelkiego rodzaju eventy biznesowe, takie jak szkolenia, konferencje czy imprezy okolicznościowe (jubileusze lub premiery). Uczestnicy często otrzymują wówczas różne materiały i gadżety, które w coś trzeba zapakować. Papierowych toreb używa się także do wręczania lub wysyłki prezentów – na przykład do partnerów biznesowych firmy – z okazji takich, jak choćby, zbliżające się wielkimi krokami, Święta. Dlaczego zatem nie wykorzystać tych możliwości do promocji marki? Torby z nadrukiem to bardzo skuteczny sposób utrwalania wizerunku.
Dlaczego torebki z logo firmy działają?
Przede wszystkim, torby z nadrukiem są niezwykle praktyczne. Ponieważ są wygodne i zazwyczaj estetyczne, ludzie chętnie używają ich wiele razy, a niekiedy – szczególnie w przypadku większych toreb – przechowują przez dłuższy czas w nadziei, że kiedyś jeszcze się przydadzą. Mniej praktyczne gadżety promocyjne szybciej lądują w koszu, z kolei długopisy czy zakładki do książek częściej się gubią i łatwiej niszczą. Dobrej jakości papierowe torby z logo firmy, szczególnie jeśli mają interesujący i elegancki design, potrafią przetrwać lata. Liderzy na rynku oferują coraz większy wybór różnych kolorów i rodzajów, co zwiększa możliwości stworzenia bardzo estetycznej firmowej torebki niewielkim kosztem (sprawdź na przykład: https://www.rajapack.pl/wybor-toreb-z-nadrukiem_cms_000060.html).
Duży wybór papierowych toreb z nadrukiem
Coraz więcej przedsiębiorstw przekonuje się do wykorzystywania torebek z logo firmy, więc wykonawcy wychodzą naprzeciw i poszerzają swoją ofertę. Najczęściej spotykane są torby z gładkiego papieru kraft, ze skręcanym lub płaskim uchwytem, a także torby z prążkowanego papieru kraft, z płaskim uchwytem. Dostępne kolory materiału to już nie tylko biały i brązowy, ale też na przykład czarny, czerwony, zielony, niebieski, fioletowy, pomarańczowy czy różowy, często w różnych odcieniach. Z kolei nadruk na torbę może być w jednym lub dwóch różnych, wybranych przez klienta kolorach. Koszt jednej torby z logo firmy to najczęściej od niecałych dwóch do mniej niż trzech złotych. Jest zależny nie tylko od typu torby, ale także od tego, czy nadruk jest jedno- czy dwustronny. Jeśli dostawca liczy osobno za zrobienie matrycy i za każdą torebkę z nadrukiem, cena może wyjść znacznie wyższa w przypadku małej liczby sztuk. Z kolei gdy wykonawca upraszcza sposób obliczania kosztów i podaje jedynie stawkę za sztukę, określa często minimalną liczbę zamówionych toreb z nadrukiem. Najczęściej jest to kilkaset egzemplarzy (na przykład 200, 300 czy 500). Zazwyczaj też liczba ta jest różna w zależności od tego, czy chodzi o druki jedno- czy dwustronny. W tym drugim przypadku minimalna liczba zamawianych toreb jest większa.
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany