Aktualności
Parasole reklamowe - Poznaj trendy 2021
Jakie parasole reklamowe są trendy w 2021 roku? Zdradza austriacki producent parasoli z nadrukiem, firma Schirmmacher, która w minionym roku weszła na polski rynek. Okazuje się, że coraz modniejszy staje się nadruk na całym parasolu, a także przeciwdeszczowe parasole przezroczyste, odwracane PuTup i ekologiczne.
Trend nr 1 roku 2021: przezroczyste parasole z logo firmy
Z pewnością doskonale orientujecie się w tym, że parasole przezroczyste, czyli wykonane z transparentnych materiałów, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością w Japonii i na Zachodzie. Z jednej strony zapewniają pełnię widoczności nawet podczas deszczu, z drugiej strony prezentują się bardzo nowocześnie i są chętnie wybierane przede wszystkim przez kobiety interesujące się modą. Nawet Królowa Elżbieta II pojawiła się z takim przezroczystym parasolem publicznie.
W Polsce moda na nie nie słabnie. Jako, że są rzadko spotykane na rynku i dość trudno dostępne, czyni je to stosunkowo pożądanym towarem. Odkąd można na nich drukować logo firmy, stają się coraz częściej wybieranym gadżetem reklamowym przez firmy adresujące swoje produkty do nowoczesnych kobiet z wielkich miast.
Trend nr 2 roku 2021: odwracane parasole PuTup
Te dwustronne parasole przeciwdeszczowe mają jedną ogromną zaletę: swoją praktyczność. Z uwagi na to, że zamykają się tj. od środka, czyli wywijają się na drugą stronę, to pozostają suche na zewnątrz nawet po deszczu, gdy chowamy je do auta czy opieramy w biurze o ścianę. Prawidłowo na takie parasole reklamowe mówi się PuTup choć można się spotkać też z takimi terminami, jak odwracany parasol albo odwrócony parasol. Jako nowość na rynku, która jest super funkcjonalna, doskonale wpisują się w reklamę firm, które chcą się kojarzyć właśnie z przemyślaną, praktyczną i nowoczesną ofertą.
Trend nr 3 roku 2021: ekologiczne parasole reklamowe
Moda na bycie eko to już w zasadzie nie trend a sposób życia. Stąd firmy, które dbają o dobry CSR i środowisko naturalne również z pewnością ucieszy fakt pojawienia się eko-parasoli, które można wykorzystać jako gadżety reklamowe. Parasole ekologiczne wyglądają jak klasyczne parasole wysokiej jakości, charakteryzuje je jednak to, że ich poszycie wykonane zostało z materiałów z recyclingu, a takie elementy jak rączka parasola czy końcówki są z lekkiego drewna zamiast z plastiku.
Trend nr 4 roku 2021: parasole z nadrukiem nie tylko logo firmy, ale i grafiki
Ostatnim trendem, jeśli chodzi o parasole reklamowe, przynajmniej na rynku niemieckim, jest ostatnio sposób prezentacji reklamy. Kiedyś przez parasol reklamowy miało się na myśli tylko i wyłącznie parasol z logo firmy, od dłuższego czasu wiele firm decyduje się na nadruk cyfrowy na całości jednego lub kilku paneli parasola, a niekiedy nawet zdjęcia na całym parasolu. W ten sposób ciekawie można przedstawić zdjęcie produktu, grafiki reklamowej i sloganów. Jest to o tyle ciekawy zabieg, że jeśli drukujemy bezpośrednio u wyspecjalizowanej firmy, to reklamę nadrukować możemy nie tylko na zewnątrz kopuły parasola, ale i w środku.
Powyższe zdjęcia i przegląd trendów przygotował producent parasoli reklamowych Schirmmacher. Więcej inspiracji o parasolach reklamowych znajdziesz na jego stronie internetowej znajdującej się pod adresem: https://schirmmacher.pl/.