Aktualności
Pasieka Łysoń nowym Członkiem PIAP

W grudniu br. grono Członków PIAP powiększyło się o nową firmę z branży, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: Pasieka Łysoń.
Pasieka Łysoń jako producent posiada bogatą paletę naturalnych i zdrowych produktów spożywczych, takich jak miód, przekąski i słodycze z miodem, kosmetyki z dodatkiem produktów pszczelich oraz świece z naturalnego wosku pszczelego, którymi chce dzielić się z innymi.
- Mamy nadzieję, że dzięki członkostwu w PIAP będziemy mogli dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, dla których tak jak dla nas ważne jest, aby spożywać zdrowe, pyszne, ale przede wszystkim produkowane w harmonii z naturą produkty spożywcze – mówi Joanna Kołodziejczyk, Kierownik Działu Marketingu Grupy Łysoń.
Nowy członek PIAP promuje i dba o ochronę pszczół oraz środowiska naturalnego. Firma stworzyła Fundację Apikultura oraz uruchomiła Interaktywne Centrum Edukacji - Apilandia, gdzie najmłodsi, ale także i starsi mogą zagłębić się w świat pszczół i otaczającej nas przyrody.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl