Aktualności
PIAP kontynuuje barometr nastrojów branży reklamowej

Masz tu coś do powiedzenia! Weź udział w badaniu!
Polska Izba Artykułów Promocyjnych monitoruje sytuację podmiotów z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Tym razem PIAP zaprasza przedsiębiorców i ich przedstawicieli do udziału w 3 edycji badania "Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce".
LINK DO ANKIETY
W latach poprzednich, dzięki barometrowi, PIAP określił stopień strat i kierunek zmian spowodowanych przez COVID-19 w reklamie BTL. Wykazał również dużą elastyczność branży. Na przestrzeni roku 2021 adaptacje poczynione przez właścicieli i zarządzających spółkami przyczyniły się nie tylko do poprawy nastrojów i wiary w lepsze jutro, ale miały wyraźne przełożenie na wyniki finansowe ich firm.
W roku 2022 gospodarka po raz kolejny w krótkim czasie ulega drastycznym zmianom – od wojny w Ukrainie, poprzez kryzys energetyczny i inflację, na słabej złotówce i kontynuacji kłopotów z łańcuchami dostaw skończywszy. – Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich, tym bardziej zachęcam do podzielenia się własnymi obserwacjami i przemyśleniami w tym zakresie. To dzięki zaangażowaniu uczestników naszego rynku jesteśmy w stanie rzetelnie, w oparciu o fakty, mówić o naszych bolączkach i nadziejach. – mówi Magdalena Humeńczuk, Członek Zarządu PIAP.
Ankieta PIAP:
- jest krótka – jej wypełnienie zajmie ok. 10 minut,
- jest całkowicie anonimowa.
Ankietę można wypełniać do 05.12.2022.
Dołącz do innych i przekaż PIAP swoje zdanie!
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.