Aktualności
PIAP ma nowych Członków
Agencja Reklamowa Haftkom, KINGHOFF Sp. z o.o., Pro Media Sp. z o.o. to nowe firmy Członkowskie, które zdecydowały się przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w czwartym kwartale br.
- Mocno stawiamy na rozwój, a wstąpienie do PIAP postrzegamy jako kolejny krok naprzód. Przynależność do Izby na pewno podniesie nasz prestiż i pozwoli nawiązać współpracę z kolejnymi firmami, i to w obydwu kierunkach oraz wpłynie na poszerzenie naszej oferty - mówi Karolina Sadowska Współwłaściciel Agencji Reklamowej Haftkom.
- Jako stale rozwijająca się firma stawiamy przede wszystkim na jakość oferowanych przez nas produktów. Działamy zgodnie z maksymą „jeśli produkt jest dobry – obroni się sam!”. Dzięki temu utrzymujemy się w branży ceramicznych upominków reklamowych już od blisko 20 lat. Cieszymy się, że dołączamy do elitarnego grona profesjonalistów PIAP. Jednocześnie mocno wierzymy, że jest to kolejny krok w naszym rozwoju, który pozwoli podkreślić naszą wiarygodność, rzetelność oraz wysoką jakość naszych produktów i usług. – Katarzyna Wolnik – Prezes Pro Media Sp. z o.o.
Agencja Reklamowa Haftkom oferuje usługi hafciarskie najwyższej jakości od prawie trzydziestu lat. Nowoczesny park maszynowy oraz wieloletnie doświadczenie pozwala sprostać najbardziej skomplikowanym potrzebom Klienta. Poza haftem firma zajmuje się dystrybucją odzieży reklamowej polskiej marki Promostars oraz świadczy usługi w zakresie znakowania odzieży sitodrukiem, flexem, drukiem cyfrowym czy sublimacją. Bardzo ważnym elementem działalności Haftkom jest zaangażowanie w społeczne, charytatywne i kulturalne inicjatywy w Koszalinie i regionie.
Firma Pro Media Sp. z o.o. – właściciel marki kubki.com.pl od 2002 roku zdobi ceramikę reklamową, dzięki czemu posiada ogromne doświadczenie w tej branży. Fundamentem prowadzonej działalności jest najwyższa jakość produktów i świadczonych usług.
Zespół specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży ceramiki reklamowej potrafi sprostać najwyższym wymaganiom klientów z całej Europy. Nacisk na płynną i skuteczną komunikację skutkuje terminową i szybką realizacją zleceń. Kolejnym atutem jest bogata i ciągle urozmaicana oferta dopasowana do aktualnych potrzeb rynku.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.