Aktualności
PIAP patronem medialnym jubileuszowej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego 2018
- Konferencja jest moim zdaniem świetnym miejscem, w którym można podzielić się swoimi doświadczeniami w realizacjach marketingowych, ciekawymi historiami i zaadresować je do dobrze targetowanej publiczności.Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego skupiała się głównie na: pokazywaniu komunikacji dostosowanej do nowego typu odbiorcy (Millenialsi, pokolenie Y), charakterystyce obecnego odbiorcy oraz współczesnego rynku (m.in. % Polaków biorących udział w programach lojalnościowych, konkursach). Bardzo dużo prezentacji skupiało się na tym jak łączyć DIGITAL + OFFLINE w spójny i sensowny sposób - mówi Magdalena Humeńczuk Członek Zarządu PIAP.
- Myślę, że najważniejszy dla naszej branży przekaz konferencji jest następujący: Marketerzy widzą, w jak dużym stopniu nakłady na promocję poza internetem (i nie mówimy tu tylko o ATL) ciągle są i będą potrzebne. Działania związane z drukiem, reklamą POS, czy upominkami reklamowymi wzmacniają potęgę przekazu, który zaprojektowany tylko do funkcjonowania w internecie pozostałby niezauważony - mówi Magdalena Humeńczuk.
FMZ to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. To wyjątkowe wydarzenie organizowane przez stowarzyszenie branżowe, którego celem jest edukacja rynku i dostarczanie jego uczestnikom najwyższej jakości wiedzy. Hasło tegorocznej edycji FMZ- Czy jesteś gotowy na przyszłość? -pokazało niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.