Aktualności
PIAP podsumowuje RemaDays 2015
XI-sta edycja targów RemaDays 2015 stała się po raz kolejny doskonałą okazją do spotkań z wszystkimi obecnymi Członkami PIAP, partnerami oraz osobami zainteresowanymi działalnością Izby. Podczas wydarzenia Izba aktywnie promowała firmy Członkowskie, za pośrednictwem Katalogu PIAP 2015.
8-edycja Katalogu PIAP cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających, firmy bardzo chętnie korzystają z katalogu PIAP, w którym mogą znaleźć specjalistów z branży artykułów reklamowych. Nasze firmy członkowskie coraz częściej otrzymują za jego pośrednictwem zapytania ofertowe zarówno krajowe jak i zagraniczne, co nas niezmiernie cieszy. Firmy, które są Członkami PIAP, a które z różnych względów nie wystawiają się na targach branżowych mogą liczyć na aktywną promocję za pośrednictwem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i publikacji Katalogu PIAP- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP .
Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2015 firmy Członkowskie PIAP: Asgard, Artystik Poland Group, AWIH, Guapa, Gift Star, Expen, Inspirion Polska, Gadget Advertising Ideas, Happy Gifts, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Maxim, Mart, Raster, Trober Polska oraz Waza, przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2015.
W trakcie targów RemaDays 2015 Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała również w tym roku, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 5.02.2015 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group. Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP już wkrótce .
Podczas drugiego dnia targów RemaDays 2015 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2015.
W kategorii producent upominków reklamowych trzy miejsca na podium zajęły firmy Członkowskie PIAP:
I-miejsce: Maxim Zbigniew Kaczor,
II miejsce: CITRON EUROPEAN USB WAREHOUSE
III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ
Wyróżnienia otrzymały firmy: AXXEL SP. Z O.O. oraz GRATISOWNIA.PL
W kategorii importer upominków reklamowych również trzy główne miejsca zajęły firmy członkowskie PIAP :
I miejsce: ASGARD SP. Z O.O.
II miejsce: MACMA POLSKA SP. Z O.O.
III miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.
Wyróżnienia otrzymały firmy: "PCM" SP. Z O.O. EASY GIFTS SP. K. oraz JETT STUDIO SP. Z O.O.
W kategorii Agencja Reklamowa
II miejsce: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING
W kategorii Technology:
III miejsce: RODAN AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O. SP. K.
Podczas RemaDays 2015 wyłoniono również Laureatów w kategorii CATALOUGE OF THE YEAR REMADAYS WARSAW 2015. Członkowie PIAP zostali również nagrodzeni w tej kategorii.
ZŁOTY MEDAL otrzymała firma: Inspirion Polska Sp.z o.o.
SREBNY MEDAL otrzymały firmy: ASGARD Sp.z.o.o., CITRON EUROPEAN USB WAREHOUSE , JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ, TEXET POLAND Sp.z.o.o.
BRĄZOWY MEDAL otrzymały firmy: CAPIRA, Axpol Trading Sp.z o.o. Sp. K,PCM Sp.z.o.o. EASY GIFTS Sp.K
Członkowie PIAP zostali również laureatami w konkursie „GIFTS OF THE YEAR" 2015, w którym nagrody przyznali sami zwiedzający:
W kategorii TOP FUN:
I miejsce - PRO-USB & GIFT STAR - POWER BANK 3D DOWOLNY KSZTAŁT
W kategorii TOP IDEA:
I miejsce - AMC Group - AM 1408015 POWER BANK
W kategorii TOP DESIGN:
II miejsce- Par Bakuła - BIDON Z UCHWYTEM
III miejsce - Inspirion - GŁOŚNIK BLUETOOTH MICROPHONE W STYLU RETRO
Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2015 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 140 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426