Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

PIAP prelegentem 9-tego Forum Marketingu Zintegrowanego

PIAP prelegentem 9-tego Forum Marketingu Zintegrowanego
2017-10-06


Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 170 firm z branży upominków reklamowych po raz pierwszy weźmie udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. PIAP podczas wydarzenia zaprezentuje wystąpienie " To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje".


- Forum Marketingu Zintegrowanego to ważne wydarzenie w kalendarzu wielu marketerów. Dla PIAP to także wyjątkowa konferencja, ponieważ po raz pierwszy PIAP wygłosi prelekcję na temat upominków. Nie ukrywam, że jest to dla mnie trudna i odpowiedzialna rola. W większości  publikacji bardzo często mówi się o roli mediów, public relations czy portali społecznościowych w marketingu, ale niezwykle rzadko poruszane jest znaczenie upominków. Chciałabym swoim wystąpieniem przypomnieć i pokazać uczestnikom, jest skutecznym narzędziem w budowaniu relacji są upominki. Opowiem o mechanizmach jakie wykorzystują upominki reklamowe i co zrobić aby zmaksymalizować ten efekt. W upominkach drzemie ogromna moc, a ja będę starała się to jak najlepiej pokazać- mówi Anna Roszczak, Członek Zarządu PIAP, prelegent FMZ.

Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Uczestnicy tegorocznej edycji Forum będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, ROCKWOOL, Mastercard, Asus, NIVEA, nc + i wielu innych.


Hasłem tegorocznej edycji Forum jest „Marketerze, czy nadążasz?”. Tytuł ten odnosi się do coraz większej ilości danych, narzędzi i rozwiązań, będącymi obecnie do dyspozycji marketerów, którymi muszą umieć skutecznie się posługiwać. Forum ma być platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, dzięki której działania prowadzone przez marketerów mogą być realizowane w sposób skuteczny i zintegrowany.


Bilety na Forum Marketingu Zintegrowanego: http://polskimarketing.pl

PIAP jest partnerem wydarzenia -Specjalnie dla Członków PIAP  bilety w cenie 550 zł netto.
Przy wypełnianiu formularza należy podać kod zniżkowy "PIAP".


Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl


Kontakt dla mediów: 
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426