Aktualności
PIAP promuje upominki
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczęła kampanię promującą upominki reklamowe w mediach ogólnopolskich. Pierwszym podjętym krokiem przez Izbę było wystąpienie przedstawiciela Zarządu PIAP Zbigniewa Grzeszczuka w programie Biznes Informacje na antenie TV Biznes. Kolejnym jest planowana na poniedziałek półstronicowa reklama w Rzeczpospolitej.
Wystąpienie w TV Biznes miało na celu promocję branży upominków reklamowych – ukazanie gadżetów, jako atrakcyjnego nośnika reklamowego, przedstawienie tendencji i trendów na rynku. Przedstawiciel Izby mówił również o gadżetach przygotowywanych specjalnie pod kątem wydarzenia EURO 2012. Program wyemitowano w poniedziałek 20.02.2012 roku o godzinie 18.30 na antenie Biznes TV.
Kolejnym krokiem PIAP i zarówno pierwszym elementem kampanii PIAP na 2012 rok jest reklama w lutowym wydaniu specjalnego dodatku (out of office) Rzeczpospolitej. Półstronicowa publikacja w poniedziałkowym wydaniu ogólnopolskim ma zwrócić uwagę na skuteczność upominków reklamowych i zachęcić do przysyłania do PIAP zapytań ofertowych. Według przeprowadzonych w 2012 r. przez PIAP badań, ponad 87% marketerów uważa, że upominki są skuteczne.
- Nasza reklama ukaże się w poniedziałek 27 lutego br. w ponad 200 tys., ogólnopolskim nakładzie. W całej planowanej kampanii chcemy dotrzeć do jak najszerszej liczby osób związanych z planowaniem budżetów reklamowych. Chcemy aby upominek nie był kojarzony tylko i wyłącznie jako prezent, ale jako skuteczny i efektywny kosztowo nośnik reklamy – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
Kolejnym etapem kampanii będzie Internet.
Źródło: PIAP