Aktualności
PIAP zaprasza na Wieczór Branżowy
Coroczny Wieczór Branżowy organizowany przez PIAP odbędzie się w Warszawie 13 lutego, już po raz drugi w lokalu Mysia 3. Izba jak co roku przygotowuje dla firm członkowskich spotkanie pełne niespodzianek.
- Wieczór Branżowy to już tradycja. Nasze spotkanie jest ważnym wydarzeniem w kalendarzu firm członkowskich, bo daje niepowtarzalną okazję do tego, żeby się lepiej poznać i porozmawiać o biznesie w nieformalnych okolicznościach. Niewiele jest podobnych okazji w ciągu roku, żeby się spotkać w tak dużym gronie. To możliwość porozmawiania o działaniach PIAP oraz wymiany pomysłów na realizację naszych wspólnych celów - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
W planie Wieczoru Branżowego jest oczywiście uroczysta inauguracja oraz wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP w roku 2020. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe oraz inne atrakcje, które przedstawiciele PIAP przygotowali dla gości. Jak co roku gwarantowana jest świetna zabawa w dobrym towarzystwie.
Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Headwear PL Sp. z o.o. Sp.j. , Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Refloactive Niciak Group Sp z o.o.Sp.k., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska Patrick Chrabkowski oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która jest zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.