Aktualności
„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” na billboardach
1 września startuje kampania promująca pierwszą polską edycję programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” oraz specjalny konkurs. Zwycięzca pojawi się w dodatkowym, dziewiątym odcinku programu, a jego samochód zostanie poddany całkowitej metamorfozie.
Kampania, która wystartuje 1 września i potrwa do końca października, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, na Śląsku oraz w Poznaniu. Dodatkowe kreacje pojawią się na giełdach samochodowych, m.in. w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie. Również tyły autobusów w wybranych miastach Polski pokryją się reklamami promującymi program i konkurs (tzw. fullbacki).
Dodatkowe działania – spoty kinowe zaplanowano od połowy września do końca października w wybranych sieciach kinowych w Polsce. Najsilniej kampania zaistnieje natomiast w Internecie, gdzie akcja będzie promowana z wykorzystaniem zarówno formatów zasięgowych, jak i kontekstowych. Ponadto uruchomiony zostanie fan page na Facebooku „Niemożliwe staje się możliwe” oraz strona programu www.mtv.pl/pmr.
Kampania „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” promuje specjalny konkurs, zorganizowany przez marki Coca-Cola Zero oraz MTV Polska, a także pierwszą polską edycję programu.
Źródło: Marketing przy Kawie