Aktualności
Podbiły serca i rozumy Polaków
Ponad 220 tys. fanów na Facebooku, po kilkaset tysięcy wyświetleń reklam na YouTube i maskotki, których wartość na Allegro sięga nawet 250 zł za sztukę – Serce i Rozum, bohaterowie kampanii Telekomunikacji Polskiej S.A. odnieśli niewątpliwy sukces.
Zadaniem Serca i Rozumu od początku jest ocieplenie wizerunku TP S.A. Mają spowodować, że klienci przestaną postrzegać spółkę jako skostniałego byłego monopolistę.
Od czerwca ubiegłego roku powstało już 16 reklam telewizyjnych i kilka spotów dostępnych tylko w internecie (parodia reklam Netii, „Sól i pieprz”), w których emocjonalne Serce i racjonalny Rozum w zabawnych sytuacjach przedstawiają TP S.A. jako dostarczyciela informacji i rozrywki. Rozdawane przy zakupie odpowiedniej oferty operatora pluszowe odpowiedniki Serca i Rozumu miały natomiast wzmocnić ten przekaz i ugruntować skojarzenia.
Efekt był natychmiastowy – już w czerwcu 2010 roku wyniki badań jakościowych były najlepsze w historii „Tepsy”. Wzrosła też sprzedaż Neostrady i usługi telewizyjnej oraz przestała spadać najbardziej zagrożona usługa telefonii stacjonarnej.
Serce i Rozum w liczbach:
256972 fanów zgromadził oficjalny fan page Serce i Rozum
5500 osób upubliczniło najpopularniejszy wpis na fan page'u Serca i Rozumu
536039 osób obejrzało na YouTube spot „Pieprz i sól” zamieszczony na kanale serceirozumTP
7000 tysięcy osób upubliczniło filmik „Pieprz i sól” na swoich profilach na Facebooku
650174 osób obejrzało na YouTube spot parodiujący reklamę Netii zamieszczony na kanale neEXTmono
16 spotów reklamowych z Sercem i Rozumem w roli głównej pojawiło się już w polskich stacjach telewizyjnych
250 zł kosztuje oryginalna maskotka Serca lub Rozumu na Aukcji Allegro
Źródło: interaktywnie.com