Aktualności
Podsumowanie I Warszawskich Targów Reklamy dla Firm
Blisko 1,5 tys. osób odwiedziło I Warszawskie Targi Reklamy dla Firm, które 30 maja w godz. 10:00-17:00 odbyły się w Pałacu Prymasowskim w Warszawie. Szeroką ofertę usług i produktów marketingowych zaprezentowało 53 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących wykładów i prezentacji, w których w sumie wzięło udział siedmiuset słuchaczy.
- Inauguracyjną edycję Warszawskich Targów Reklamy dla Firm zakończyliśmy sukcesem. Odnotowaliśmy wysokie zainteresowanie zarówno wśród wystawców, jak i zwiedzających. Targi były doskonałą okazją do znalezienia partnera biznesowego czy podwykonawcy, a także do zdobycia wiedzy m.in. na temat nowości rynkowych i najlepszych rozwiązań marketingowych. Bez wątpienia wiele z nawiązanych na targach kontaktów w najbliższej przyszłości przyniesie korzyści zarówno wystawcom jak i pozostałym uczestnikom Targów – mówi Maja Wilk, Pomysłodawca Warszawskich Targów Reklamy dla Firm.
Bogata oferta, szeroki wybór rozwiązań
Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to przede wszystkim możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców – firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz poznania innowacyjnych narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.
Na Targach Reklamy swoje oferty zaprezentowały agencje marketingowe, agencje PR, agencje interaktywne i social media, pracownie reklamowe, firmy producenckie i drukarnie, fotografowie i wideofilmowcy, dostawcy technologii kształtujących wizerunek oraz dostawcy narzędzi wspierających sprzedaż.
Pozytywne opinię wystawców
- Wiele osób poszukiwało na targach nowości. My te nowości mamy w postaci nowoczesnych i tanich rozwiązań telekomunikacyjnych wspierających marketing i sprzedaż (…) Targi mają wspaniały klimat, są bardzo inspirujące, ponieważ dużo ludzi prezentuje rozmaite pomysły. Wydarzenie jest bardzo dobrą okazją do nawiązywania współpracy z nowymi partnerami - zauważa Szymon Piekarz z firmy LIMTEL.
- Targi były dla mnie bardzo dobrą okazją do nawiązania kontaktów z branży szeroko rozumianej reklamy. To cenna inicjatywa i ważne wydarzenie, otwarte na wiele innowacyjnych rozwiązań. Bardzo się cieszę, że miałem możliwość podczas Targów na przykładzie Mksiegowej.pl zaprezentować szereg nowoczesnych rozwiązań z zakresu nowoczesnej księgowości - Witold Jurczyk z spółki ERP Mobile.
- Uważam, że Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to ciekawe wydarzenie, które przyciągnęło duże grono odbiorców, co w dużej mierze przełożyło się na zainteresowanie naszą ofertą. Takich wydarzeń nie tylko w stolicy, ale i w innych miastach naszego kraju powinno być zdecydowanie więcej. - Leszek Kasprzyk z Brand24.pl.
- Zainteresowanie Targami jak widać rośnie z minuty na minutę, cieszy liczne grono wystawców zarówno tych z branży reklamy internetowej, jaki i offlinowej. Targi to dobrą okazją do skutecznego spotkania z klientami zainteresowanymi pozyskaniem nowych możliwości w branży reklamowej i nie tylko. Nasza firma po raz pierwszy bierze udział w tego typu wydarzeniu w charakterze wystawcy i mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo spodobała się nam formuła Targów. - Marta Klimowicz z AdTaily.
- W pierwszej chwili wahaliśmy się czy warto brać udział targach związanych z branżą reklamową. Muszę powiedzieć, że zaproponowana przez Organizatorów formuła Targów zmieniła nasz pogląd na ten temat. (…) W naszej branży większość kontaktów z partnerami to kontakty wirtualne, niekiedy brakuje nam możliwości bezpośredniego kontaktu, a Targi Reklamy dla Firm stwarzają wiele tego typu możliwości. - Marek Woźniak z netPR.
- Zaproszenie do udziału w Targach wykorzystaliśmy do zaprezentowania po raz pierwszy w Polsce naszego nowego rozwiązania – interaktywnej ekspozycji i reklamy opartej o przezroczyste ekrany LCD. Jeżeli chodzi o naszą opinię z Targów to powiem, że jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni – nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania ze strony zwiedzających, wśród których dominują osoby zainteresowane nowoczesnymi rozwiązaniami w szeroko pojętej reklamie i marketingu – Mariusz Skadłubowicz z Infover S.A.