Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Podsumowanie OneDay Roadshow 2014

Podsumowanie OneDay Roadshow 2014
2014-09-10

 

Od Warszawy do Poznania

 

Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem.

 

Tegoroczne jednodniowe „targi” reklamy były dość wyjątkowe. Okazało się bowiem, że wystawcy, którzy zdecydowali się pokazać swoje produkty, w większości odwiedzali kolejno wszystkie miasta znajdujące się na trasie OneDay Roadshow. Tym samym potwierdzili swoją mocną pozycję na rynku. Skorzystali na tym też goście, bo przecież, „nie ruszając się z domu”, mogli poznać najnowszą ofertę w branży gadżetów, a co najważniejsze nawiązać osobisty kontakt z producentami i importerami. To zaowocowało wymiernymi korzyściami dla obu stron.

 

Inauguracja na „Narodowym”

 

1. września, punktualnie o godzinie 9.00 w Sali „Paryż” Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się tegoroczny reklamowy tour. Już warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem. Prestiżu imprezie wystawienniczej w stolicy dodał fakt, że odbyła się w tym samym miejscu, które dwa dni wcześniej gościło najlepsze drużyny świata w siatkówce podczas otwarcia MŚ. Atmosfera była więc podniosła, a klimat do wspólnych dyskusji wielce sprzyjający.

 

Witaj w Krakowie

 

Już drugiego dnia OneDay Roadshow zawitał do Krakowa. Po raz pierwszy historyczna stolica Polski gościła uczestników branżowych spotkań wystawienniczych i od razu wzbudziła zainteresowanie specjalistów z branży. Podczas imprezy była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media – „Ofero” – ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów.

Półmetek „targów” miał miejsce w Chorzowie, a później impreza kolejno przenosiła się do Łodzi i na zakończenie do Poznania. W Łodzi, podobnie jak w Krakowie, OneDay Roadshow odbył się po raz pierwszy.

 

Kamera w nagrodę

 

Czas „touru” był nie tylko czasem wypełnionym rozmowami biznesowymi. Organizator zaprosił wszystkich do specjalnego konkursu. Wystarczyło napisać hasło, które będzie mottem OneDay Roadshow 2015, i czekać na ogłoszenie wyników. W każdym z pięciu miast pięć najlepszych prac wyróżnionych zostało podwójnymi zaproszeniami na seans w Multikinie (poniżej lista laureatów w poszczególnych miastach). W ten sposób ponad 50 osób dzięki uczestnictwie w konkursie obejrzało wybrany przez siebie seans filmowy. A to nie był koniec, bo przecież do wygrania pozostała nagroda główna. Inwencji twórczej zarówno wystawcom, jak i gościom nie brakowało i cała zabawa cieszyła się sporym zainteresowaniem. Wybór najlepszego hasła promującego przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow nie był sprawą łatwą, bo przecież gusta nie podlegają dyskusji. Ostatecznie wygrał Pan Krzysztof Komorowski z firmy AdDimension Group , a w nagrodę otrzymał od organizatora atrakcyjny upominek w postaci kamery Go-Pro HERO3.

 

Już za rok

 

Tegoroczny cykl spotkań branżowych tylko potwierdził, jak ważną rolę odgrywa w terminarzu imprez wystawienniczych w naszym kraju. Powakacyjny okres pozwala skupić uwagę specjalistów na tym, co czeka nas w zbliżającym się kwartale. Można zaplanować strategię i znaleźć odpowiednie narzędzia do jej realizacji. Poznać najnowszą ofertę, nawiązać nowe i utrwalić stare kontakty biznesowe. Spotkania w ramach OneDay Roadshow w pięciu polskich miastach okazały się ku temu najlepszą okazją.

 

Już teraz możemy zaprosić na kolejną edycję pod hasłem: „Jeden dzień, tysiące możliwości!”

 

Poniżej przedstawiamy  laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina

Warszawa (1. września)

Andrzej Lesiński - ALLTEKO
Dariusz Rusek - SZANSA
Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP
Kamil Stańczak - LAFANTE
Iwona Murawska - SUCCESS PARTNERS EUROPE

 

Kraków (2. września)

Jarosław Kozikowski - ARTEWIZJA.PL
Andrzej Zaleński - AD REKLAMA
Rafał Wesołowski - MMG FLAGI
Piotr Sibiga - AXIONEA

 

Chorzów (3. września)

Tomasz Przewoźnik - HAPPY GIFTS
Michał Pasternak - DS DESIGN
Małgorzata Majcher - DRUKARNIA MAJCHER
Konrad Kobylarczyk - TUBASTUDIO
Marian Majcher - DRUKARNIA MAJCHER

 

Łódź (4. września)

Robert Gąsiorek - CARTAMUNDI
Robert Rogulski - HB PROJECT SP. Z O.O.
Tadeusz Krakowiak - KATEX

 

Poznań (5. września)

Grzegorz Klimas - F.P.KOBRA
Szymon Szymański - STUDIO NO PROBLEM
Bartosz Kalinowski - AGENCJA REKLAMOWA LEPIEJ SIĘ WIDZI
Maciej Brzoskowski - PROMOTEX
Marek Poliński - PROMOTEX

 

Kamera Go-Pro HERO 3 -  Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP