Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Podsumowanie targów RemaDays Warsaw 2013

Podsumowanie targów RemaDays Warsaw 2013
2013-02-15

 

Rekordowa ilość zwiedzających na targach RemaDays Warsaw.

 

Zakończona w ubiegłym tygodniu 9 edycja targów RemaDays Warsaw okazała się rekordową pod względem ilości zwiedzających. Zwiedzający mieli okazję poznania setek ofert firm działających w czterech obszarach reklamy i poligrafii- GiftsWorld, Technology, Out&InDoor oraz PrintShow. W wydarzeniu wzięło udział blisko 570 wystawców oraz ponad 12000 zwiedzających.

 

Prestiżowe nagrody dla firm z branży

 

Podczas trwania imprezy przyznano nagrody w 3 konkursach dedykowanych firmom z branży reklamowej i poligraficznej. Statuetki Koron Reklamy wręczono już po raz 10. W konkursie nagrodzono najlepszego Producenta oraz Importera Upominków Reklamowych, Agencję Reklamową, a także firmy działające w obszarze Out&InDoor i Technology. Ciekawe rozwiązania technologiczne otrzymały Medal za Innowacje Technologiczną, przyznawany przez jury złożone ze specjalistów i praktyków z branży. O tytuł najlepszych gadżetów 2013 roku walczyło natomiast 70 nowości, które wzięły udział w głosowaniu wśród agencji reklamowych, dystrybutorów upominków reklamowych oraz gości targów RemaDays Warsaw. Po raz pierwszy przyznano też nagrody w 3 nowych kategoriach konkursowych- TopDesign, TopIdea i TopFun.

 

Poznaj pełną listę zwycięzców:

Gifts of The Year 2013 - http://remadays.com/index.php/pl/forms/651#p1a

Korony Reklamy - http://www.remadays.com/index.php/pl/dla-wystawcow/korony-reklamy/laureaci

Medal za Innowację Technologiczną - http://www.remadays.com/index.php/pl/dla-wystawcow/konkurs-na-innowacje-technologiczne/laureaci

 

Sukces Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii

Wszyscy zwiedzający otrzymali bezpłatny egzemplarz Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii. Podręczna baza kontaktów połączona z reklamą prasową oraz katalogiem targów RemaDays Warsaw została rozdana bezpłatnie w nakładzie ponad 12000 egzemplarzy. Na ponad 250 stronach umieszczono prezentacje reklamowe blisko 700 firm z branży reklamowej i poligraficznej. To jedyna tego typu pozycja na rynku, która w przyszłym roku doczeka się kolejnej edycji.

 

Za rok okrągły jubileusz

 

Marka RemaDays towarzyszy polskiej branży reklamowej już 9 lat. W przyszłym roku obchodzi jubileusz 10-lecia istnienia na polskim rynku. Właściciel marki, firma GJC Inter Media, zapewnia, że kolejna edycja targów będzie jeszcze lepiej dostosowana do potrzeb branży reklamowej oraz zaskoczy zwiedzających i wystawców nowymi innowacyjnymi rozwiązaniami.