Aktualności
Polacy coraz dłużej w sieci
Polacy spędzają w internecie coraz więcej czasu. Różnica między rokiem 2009 a 2010 to 40 minut dające w efekcie 2 godziny 20 minut dziennie. Jednak telewizja nadal trzyma nas przy sobie dlużej.
Pomimo "poznawania" internetu i spędzania w nim coraz większej ilości czasu, telewizja nadal jest dla nas numerem 1 z czasem 3 godzin i 40 minut dziennie spędzanych na jej oglądaniu. Takie proporcje i wzrost wpłyną na reklamę, która powinna przeżyć teraz dynamiczny rozwój.
Gwoli porównania: Brytyjczyk spędził przed telewizorem 2 godziny, 12 minut, a w Internecie 2 godziny i 3 minuty. Niemiec, odpowiednio 1 godzinę 52 minuty przed telewizją i godzinę i 44 minuty w Internecie.
Rok 2010 wyglądał następująco w kwestii reklam: - Internet 13%, - radio 7%, - prasa 18%, - kino 1%, - reklamy outdoorowe 9%, pozostałe 52% należało właśnie do telewizji
Eksperci z Deloitte prognozują w 2011 roku 20-procentowy wzrost rynku reklamy internetowej.
Źródło: money.pl