Aktualności
Polacy zaufali Majewskiemu - zyski PKO BP rosną
Mijają 4 miesiące od startu kampanii PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego, która przyniosła bankowi ponad 300 tys. nowych rachunków i ponad 160 tys. nowych klientów.
Jak wynika z prowadzonych badań, których wyniki udostępnia PKO BP, konsekwentnie przeprowadzana modernizacja ma również pozytywny wpływ na wizerunek marki.
Największym zainteresowaniem Polaków cieszy się rachunek reklamowany w trakcie kampanii jako PKO Konto za Zero. Jest on wybierany przez blisko 60% nowych klientów banku. Z pozytywnym odbiorem spotkały się również rachunki dedykowane najmłodszym klientom PKO Banku Polskiego - decyduje się na nie 24% klientów.
Z badań przeprowadzonych przez TNS Pentor wynika, że reklamy PKO Konta za Zero zauważyło 90% badanych w bloku 6 reklam różnych branż. Rekordzistą jest reklama kredytu hipotecznego, którą zapamiętało blisko 100% badanych osób.
Reklamy z udziałem Szymona Majewskiego mogą pochwalić się również jednym z najwyższych na rynku wskaźników zaangażowania uwagi widzów. Wskaźnik ten liczony w badaniu ATP firmy SMG/KRC znacznie przewyższa przeciętne wyniki w tym zakresie, osiągając poziom porównywalny jedynie z 4 reklamami w całej historii badania prowadzonego od kwietnia 2008 roku.
Kampania PKO Banku Polskiego z udziałem Szymona Majewskiego nie tylko komunikuje wszystkie zalety nowej oferty, ale jest również lubiana przez odbiorców. 85% z nich uważa, że zdecydowanie poprawiła ona wizerunek banku.
- Efekty kampanii z udziałem Szymona Majewskiego przerosły nasze oczekiwania. Jak wskazują nasze własne badania oraz badania prowadzone przez niezależne instytucje, wizerunek banku w oczach naszych dotychczasowych i potencjalnych klientów konsekwentnie ulega zmianie na lepsze, a nowa oferta cieszy się dużym zainteresowaniem - mówi Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO Banku Polskiego. Kampania wstrzeliła się w upodobania Polaków. Spoty reklamowe osiągają dużą oglądalność, a zdecydowana większość widzów czeka na jej kolejne odsłony - dodaje.
Źródło: mediarun.pl