Aktualności
Ponad 3,2 miliony odzyskane dzięki usłudze Not Recommend
Partnerzy Programu Solidni w Biznesie dzięki usłudze Not Recommend odzyskali już ponad 3,2 miliona złotych. Usługa to jedyne tego typu narzędzie dedykowane do branży reklamowej, które promuje firmy najbardziej wiarygodne finansowo.
Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.
- zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów.
- podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
- daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
- promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
- zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie
Więcej na www.swb-partners.com