Aktualności
Ponad 570 wystawców na RemaDays Warszawa 2012
Najnowsze trendy w reklamie, branżowa wiedza i szansa na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych – to wszystko na rozpoczynających się już 1 lutego Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa.
W dniach 1-3 lutego, w godzinach 9.30-17.30 zwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą przedstawicieli czterech sektorów branży w jednym miejscu (Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow) i łatwością zdobyć informacje, które ułatwią poszerzenie działalności w kierunku druku, sposobów przedstawiania reklamy bądź upominków reklamowych. Obecność na RemaDays Waszawa potwierdziło już ponad 570 wystawców. Informacje na temat firm wystawców udostępnione zostaną po imprezie także w Internecie w ramach edycji RemaDays Online.
Organizator wydarzenia przygotował dla gości wiele dodatkowych urozmaiceń. Zwiedzający wezmą udział w loterii, której zwycięzca otrzyma cenny zestaw firmy Samsung. Podczas targów odbędzie się finał konkursu „Gifts of The Year 2012”, w którym nagrodzone zostaną najciekawsze artykuły promocyjne wybrane przez zwiedzających oraz najlepsze firmy w poszczególnych sektorach uhonorowane zostaną statuetką w konkursie Korony Reklamy.
Targi są otwarte dla wszystkich uczestników rynków zainteresowanych poszczególnymi sektorami:
- Out&InDoorSystems,
- GiftsWorld,
- TechnologyPark,
- PrintShow.
Taka formuła targów ma pozwolić na uchwycenie dynamiki zmian zachodzących w branży oraz umożliwić szeroką promocję firm i produktów. – Rynek raklamowy w poszczególnych sektorach codziennie ewoluuje. Nieustannie pojawiają się na nim nowe podmioty i nowe rozwiązania. Nasze doświadczenia wyniesione również z organizacji podobnych wydarzeń w Norymberdze i Kijowie pokazują, że uczestnictwo w tarach przynosi mierzalne korzyści wszystkim – zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym – tłumaczy Sławek Giefing, prezes GJC Inter Media.
Więcej informacji o targach znaleźć można na stronie www.remadays.com.