Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Pozycjonowanie czy Google Ads - co lepsze?

Pozycjonowanie czy Google Ads - co lepsze?
2022-08-10


Prowadząc własną stronę internetową, warto wybrać skuteczne rozwiązania, które pozwolą zwiększyć sprzedaż oraz ruch w witrynie. Najlepiej sprawdzi się wykorzystanie możliwości, jakie zapewnią wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. W tym miejscu do wyboru mamy dwa rozwiązania - jest to Google Ads oraz pozycjonowanie. Które z nich sprawdzi się lepiej?

Pozycjonowanie stron www 

Pozycjonowanie stron internetowych dotyczy działań związanych z optymalizacją oraz dobraniem odpowiedniej strategii marketingowej, z uwzględnieniem doboru odpowiednich słów kluczowych oraz innych działań. Mają one na celu uzyskanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki czemu klienci w prosty sposób będą w stanie znaleźć Twoją ofertę. To wpływa pozytywnie na widoczność strony oraz ruch w witrynie, co jednoznacznie przekłada się na większą sprzedaż. 

Skuteczne pozycjonowanie czy Google Ads?

Pozycjonowanie stron w Google obejmuje wiele różnych działań i rozwiązań, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Są one więc pozytywnie odczytywane przez użytkowników, którzy nie znajdują w tym przypadku reklamowego charakteru treści. Dodatkowo strony poddane optymalizacji są lepiej oceniane przez roboty indeksujące Google, dzięki czemu są one traktowane jako bardziej przydatne. 

Pozycjonowanie SEO od Google Ads różni się głównie czasem działania, w którym widoczne będą pierwsze efekty prowadzonych kampanii. W pierwszym przypadku będziemy musieli nieco poczekać, natomiast w drugim będą one natychmiastowe. Oprócz tego cechują się one także innym zasięgiem, ponieważ stosując różne działania związane z pozycjonowaniem, będziemy mogli dotrzeć do zdecydowanie większej liczby zainteresowanych klientów. Nie musimy ograniczać się więc do promocji wybranych lub jednostkowych produktów jak w przypadku Google Ads.

Które rozwiązanie sprawdzi się lepiej?

Pozycjonowanie to wieloetapowy i długotrwały proces, który pozwala uzyskać o wiele lepsze rezultaty zwłaszcza w dłuższej perspektywie, niż tradycyjne treści sponsorowane. Dlatego też jeśli wybierzemy ten rodzaj działań marketingowych, to warto mieć na uwadze, iż choć na efekty będziemy musieli poczekać znacznie dłużej, to z pewnością będą tego warte. Dodatkowo wybierając profesjonalne rozwiązania, jakie zaproponuje nam sprawdzona agencja SEO, nie musimy martwić się o żadne kwestie. Warto zapoznać się z ofertą Pozycjonowanie w Semahead. To doskonałe rozwiązanie dla różnych przedsiębiorców, niezależnie od wielkości firmy czy wybranej branży.