Aktualności
Praca McCann Erickson opublikowana w Epica Europe’s Best Advertising
Praca dla kremu Alpika „Toster” autorstwa McCann Erickson znalazła się w 24 wydaniu jednego z najbardziej prestiżowych wydawnictw na świecie - Epica Europe’s Best Advertising.
Plakat „Toster” znalazł się wśród 850 prac, które zostały uznane za najlepsze w Europie. Jest to kolejne wyróżnienie dla tej pracy agencji McCann Erickson. „Toster” otrzymał już złotą statuetkę, na ubiegłorocznym festiwalu w Portoroż, brąz na Polskim Konkursie Reklamy oraz został opublikowany w numerze 6/10 prestiżowego magazynu Luzrzer’s Archive.
Epica Europe’s Best Advertising to coroczna publikacja będąca źródłem informacji o współczesnych, europejskich trendach w kreacji. Znajdziemy tam prace nagradzane w konkursie Epica, które stały się punktem odniesienia i inspiracją dla działów kreacji w całej Europie. Wśród nich: reklamy telewizyjne, plakaty, reklamy prasowe, strony internetowe, projekty graficzne, zintegrowane kampanie, projektów z zakresu marketingu bezpośredniego, czy też te prace, które umieszczone zostały na innowacyjnych nośnikach.
Tegoroczne, 24 wydanie Epica Europe’s Best Advertising liczy 400 stronic. O publikację w nim walczyło 3155 prac 530 najlepszych agencji reklamowych, fotografów i firm producenckich z 48 krajów. Decyzję o tym, kto znajdzie się na łamach tego prestiżowego wydania podejmowali dziennikarze z 34 czołowych magazynów branżowych.
- To nie pierwszy raz, gdy zostaliśmy w ten sposób uhonorowani. W poprzednich edycjach opublikowano nasze prace dla Radia Jazz i Strepfenu. Za każdym razem jesteśmy jednak równie dumni, że doceniają nas najlepsi – mówi Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny McCann Erickson.