Aktualności
Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021!
Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online: http://www.piap-org.pl/site_media/publications/33/mobile/index.html oraz http://www.piap-org.pl/site_media/download/PIAP_katalog_2021.pdf
- Katalog PIAP 2021 zawiera kompendium firm posegregowanych wedle kategorii produktów i usług, które oferują firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. W ten sposób łatwo można znaleźć danego producenta/importera upominków reklamowych czy agencję reklamową oraz reprezentanta mediów, czy organizatora targów branżowych (Członka Izby). Gorąco zachęcamy do zapoznania się z publikacją PIAP - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
- Katalog powstał w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku. Czasem z pozoru małe rzeczy, które wręczamy czy otrzymujemy, mimo obiektywnie niewielkiego znaczenia przynoszą radość, budują relacje oraz emocje, a także wspomnienia. Zwłaszcza teraz, gdy po okresie separacji wracamy do normalności takie prezenty i rzeczy będą odgrywały większą rolę- mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl