Aktualności
Prowadzisz biznes w Katowicach? Pokaż się w internecie!
Prowadzenie swojego własnego biznesu wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest pozyskiwanie klientów. Jednym z najlepszych środków do tego jest internet - nawet jeśli prowadzisz biznes lokalny, skierowany bezpośrednio do mieszkańców jednego miasta.
Pozycjonowanie lokalne - bądź odpowiedzią na pytania swoich klientów!
Niemal każdy szukając odpowiedzi na swoje pytania kieruje się do wyszukiwarki Google. Cieszy się ona nie tylko dużo popularnością, ale też dużym zaufaniem. daje bezpośrednio odpowiedzi na zadawane przez nas pytania i pomaga znaleźć interesujące nas strony, dlatego nie jest odbierana przez użytkowników internetu jako reklama. Strony, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google mogą bardzo wiele zyskać.
Coraz więcej osób wpisuje do wyszukiwarki takie hasła jak "pozycjonowanie Katowice", gdyż wie jak duże znaczenie ma pozycjonowanie które ich biznesu a jednocześnie chcieliby nawiązać współpracę z firmą z okolicy. Taka agencja nie tylko będzie lepiej znała lokalizację przedsiębiorstwa, ale też łatwiej będzie nawiązać z nią kontakt w ramach współpracy.
W pozycjonowaniu lokalnym pracownicy agencji skupiają się przede wszystkim, aby Twoja strona internetowa była widoczna na słowa kluczowe związane z równo z twoim biznesem jak i Twoim miastem.
Kiedy przydaje się pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne skupia się przede wszystkim na tym, aby na Twoją stronę dotarło jak najwięcej klientów z Twojej okolicy. Jest to świetne rozwiązanie osób prowadzących punkty usługowe - salony fryzjerskie, serwisy samochodowe, kancelarie prawne, kawiarnie, szkoły językowe czy zwyczajne sklepy stacjonarne. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu dotrzesz zarówno do osób, które przebywają w twojej okolicy i poszukują Twoich usług, jak i do osób, które w danej chwili przebywają w innym miejscu, ale poszukują usług w twojej lokalizacji.
Google maps, czyli daj się znaleźć
Jeśli masz sklep stacjonarny lub punkt usługowy koniecznie dodaj swoją firmę do map Google. Zrobisz to za pomocą usługi Google Moja Firma. Dzięki temu wszystkie osoby, które będą w okolicy z łatwością zorganizują twoją firmę. Prosząc swoich klientów o wystawienie opinie na wizytówce, możesz znacznie zwiększyć autorytet swojego biznesu. Uzupełnij wizytówkę jak najdokładniej o godziny otwarcia, informacje kontaktowe, zdjęcia. Dzięki temu ułatwisz dotarcie do Twojej firmy.
Pojawienie się w mapach Google daję ci możliwość pozyskania klientów, którzy są w danej okolicy i poszukują czegoś konkretnego lecz nie znają jeszcze Twojej firmy. Ktoś może poszukiwać kawiarni, kto inne punktu fotograficznego. Tworząc wizytówkę swojej firmy zwiększa szanse że takie osoby trafią właśnie do Ciebie!