Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Redd's zleca badanie natury kobiecej ciekawości

Redd's zleca badanie natury kobiecej ciekawości
2011-07-28

Na zlecenie „Ambasady Ciekawości Redd`s” TNS OBOP rozpoczął pierwsze w Polsce „badanie kobiecej ciekawości”. Akcję wspierają ambasadorki projektu: aktorka – Olga Frycz, dziennikarka – Zuzanna Ziomecka oraz blogerka – Karolina Gliniecka.

 

Wyniki zostaną opublikowane we wrześniu. Badanie będzie się składać z dwóch części – jakościowej oraz ilościowej. W ankiecie kobiety zostaną zapytane m.in. o swój stosunek do ciekawości, skrywane marzenia i ambicje oraz życiowe aspiracje. Przede wszystkim jednak pytania będą dotyczyły kobiecej ciekawości i jej natury.

 

– Celem badania jest poznanie kobiecej natury. Chcemy dowiedzieć się, jakie są młode Polki, o czym marzą, czego są ciekawe, co je inspiruje. W efekcie powstanie wielopłaszczyznowy obraz współczesnej kobiety, jej ambicji, celów życiowych oraz ciekawości – mówi Tomasz Kanton, brand PR manager Kompanii Piwowarskiej.

 

Źródło: Marketing przy kawie