Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Reklama firmy w internecie

Reklama firmy w internecie
2020-10-16


Globalna sieć to ogromna przestrzeń, w której krążą rzesze konsumentów i...konkurentów. Dlatego, aby odnieść sukces w wirtualnej rzeczywistości, który przełoży się na realny zysk, konieczne jest podjęcie skutecznych działań reklamowych. Internet daje wiele możliwości prowadzenia działań marketingowych, wybór odpowiedniej formy przybliża przedsiębiorstwo do sukcesu. Reklama firmy w internecie może przybierać różnorodne postacie, wśród nich na uwagę zasługują: pozycjonowanie oraz kampanie Google Ads.  Te dwie formy marketingu online sprawdzą się niemal w każdym przypadku – niezależnie od wielkości i zasięgu działania firmy.

Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie strony to jedna ze skuteczniejszych i tańszych form reklamy internetowej, co sprawia, że wiele firm się na nią decyduje. SEO to działania, których celem jest sprawienie, że strona będzie wyświetlała się na szczycie wyników wyszukiwania. Jest to ogromnie ważne, badania pokazują  bowiem, że 90% użytkowników sieci szukając produktów czy usług odwiedza tylko pierwszą dziesiątkę stron zaproponowanych im przez wyszukiwarkę. Innymi słowy: jeśli sklep czy strona www mają sprzedawać – muszą znaleźć się w TOP 10.

Pozycjonowanie w Google zwiększa ruch na stronie, pomaga pozyskać klientów, którzy są faktycznie zainteresowani ofertą firmy i w konsekwencji zwiększa zyski. Zaletą SEO jest też nieświadomość wielu internautów, że można wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy są przekonani, że wyniki, które otrzymują, to efekt działania wyłącznie mechanizmów Google. Decydując się na pozycjonowanie strony, należy jednak pamiętać, że jest to proces długotrwały i może potrwać od kilku, czasem nawet do kilkunastu miesięcy. Jednak zdecydowaną zaletą działań SEO jest też ich cena – kosztują one mniej niż na przykład produkcja spotu reklamowego na YouTube, dlatego są dostępne także dla małych firm, czy początkujących przedsiębiorców. Jeśli zastanawiasz się ile kosztowałoby pozycjonowanie Twojej strony wypełnij formularz na stronie: https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-www.

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads bywają też określane mianem kampanii linków sponsorowanych lub kampanii AdWords, bo tak Google nazywało je jeszcze kilka lat temu. Dzięki tego typu działaniom link prowadzący do strony internetowej jest wyświetlany na górze wyników tuż pod paskiem wyszukiwania lub na dole strony. Odnośniki te oznaczone są jako reklama, co daje użytkownikowi sygnał, że firma zapłaciła za ich umieszczenie na tej pozycji.

Linki sponsorowane to sposób na szybkie — niemal natychmiastowe — wprowadzenie strony do pierwszej odsłony wyników wyszukiwania. Kampania Google Ads świetnie sprawdzi się w przypadku firm prowadzący sezonową działalność lub oferujących produkty, na które popyt jest tylko przez niewielki czas w roku np. znicze, choinki czy pisanki. Ta forma reklamy to także świetny sposób na reklamę nowych firm oraz poinformowanie klientów o wprowadzeniu nowej oferty. Wadą kampanii linków sponsorowanych jest fakt, że część użytkowników świadoma, iż jest to płatna reklama, pomija je i odwiedza strony z organicznych wyników wyszukiwania. Wysokie pozycje wśród naturalnych odnośników zapewni witrynie pozycjonowanie stron www.