Aktualności
Reklama.pl na Targach Euro-Reklama w Poznaniu
Kolejna edycja Targów Euro-Reklama, na których gościł serwis branżowy reklama.pl, za nami. Mimo niezbyt wielkiej ilości wystawców, którzy zdecydowali się pokazać oraz umiarkowanej liczby odwiedzających, stoisko targowe serwisu reklama.pl cieszyło się jak zawsze dużym zainteresowaniem!
W trakcie trzech dni targowych odwiedziło nas ponad 200 zwiedzających - mówiła Małgorzata Szelec, Dyrektor zarządzająca serwisem reklama.pl. Nie jest to porażająca liczba, ale za to potencjał tych biznesowych, kameralnych rozmów, które przeprowadziłyśmy, jest bardzo obiecujący. Klienci poświęcili nam znacznie więcej czasu, sami mieli możliwość wysłuchania kompleksowej, stargetowanej pod ich indywidualne potrzeby oferty. Niektórzy klienci, wśród nie rzadkich wyrazów zadowolenia z serwisu, podarowali nam też kilka ciekawych pomysłów na nowe funkcjonalności. Ucieszyła nas również znaczna, większa niż do tej pory ilość potencjalnych zleceniodawców, którzy bardzo pozytywnie reagowali na możliwość darmowego zamieszczania zleceń w serwisie, na które odpowiadają tylko sprawdzone firmy. Jest duża szansa, że optymizm zleceniodawców, przełoży się na zamówienia w naszym serwisie.
Dla zainteresowanych działaniem serwisu reklama.pl agencji, wykonujących usługi z zakresu marketingu, przygotowano specjalną ofertę cenową. Ceny trzech rodzajów oferowanych pakietów: Platinum, Gold, Silver zostały w promocyjnej ofercie obniżone do połowy.
Tak więc za abonament Platinum, który daje, m.in. możliwość wysyłania mailingu, promocję firmy na stronie głównej oraz promocję realizacji, cena stopniała do 1200 złotych netto za rok.
Nowa cena abonamentu Gold o, m.in. następujących korzyściach: siedem dni promocji wizytówki co miesiąc, siedem dni promocji realizacji co miesiąc, to w ofercie cenowej tylko 600 złotych netto za rok.
Silver, dający możliwość stworzenia rozbudowanej wizytówki, pełnego dostępu do platformy zleceń i moderowanych powiadomieniach o przetargach, zaoferowano za 300 złotych netto.
Wszyscy zainteresowani, którzy odwiedzili stoisko serwisu reklama.pl mogli również zasięgnąć informacji na temat nowej aplikacji serwisu rekalma.pl, jaką jest pasaż internetowy dla producentów i agencji reklamowych. Pasaż.reklama.pl to nowoczesna aplikacja z funkcjami zaawansowanej wyszukiwarki oraz ze specjalistyczną porównywarką, która sprawi, że każdy użytkownik z łatwością znajdzie i zamówi interesujący produkt z poszukiwanej kategorii po odpowiedniej cenie. Dla producenta zaś to doskonała szansa, aby odpowiednio zaprezentować i sprzedawać oferowane produkty.