Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Reklama.pl na Targach RemaDays

Reklama.pl na Targach RemaDays
2012-02-10

VIII edycja Międzynarodowych Targów Reklamy RemaDays 2012 już za nami. Utrzymane w lodowo-ogniowej stylistyce stoisko rekalmy.pl podczas targów cieszyło się dużym zainteresowaniem! Odwiedziło je w trakcie trzech dni targowych ponad 800 zwiedzajacyh, zachwalających unikatową lodową trybunkę i wystrój stoiska. Każdy odwiedzający otrzymał ciekawy zestaw gadżetów od zespołu reklama.pl.


Dla zainteresowanych działaniem serwisu reklama.pl agencji, wykonujących usługi z zakresu marketingu, przygotowano specjalną ofertę cenową. Zgodnie z hasłem targów: „Podgrzewamy atmosferę - zamrażamy ceny” - ceny trzech rodzajów oferowanych pakietów: Platinum, Gold, Silver stopniały do połowy.


Tak więc za abonament Platinum, który daje, m.in. możliwość wysyłania mailingu, promocję firmy na stronie głównej oraz promocję realizacji cena stopniała do 1200 złotych netto za rok.


Nowa cena abonamentu Gold o, m.in. następujących korzyściach: siedem dni promocji wizytówki co miesiąć, 7 dni promocji realizacji co miesiąc to w ofercie cenowej tylko 600 złotych netto za rok.


Silver dający możliwość stworzenia rozbudowanej wizytówki, pełnego dostępu do platformy zleceń i moderowanych powiadomieniach o przetargach zaoferowano za 300 złotych netto.


Z oferty specjalnej mogli skorzystać tylko ci klienci, którzy pozostawili na stoisku targowym swoje wizytówki.

 

 

 

Wszyscy zainteresowani, którzy odwiedzili stoisko 5E8a  mogli również zapoznać się z nową funkcjonalnością serwisu rekalma.pl, jaką jest pasaż internetowy dla producentów i agencji reklamowych. Pasaż.reklama.pl to nowoczesna aplikacja z funkcjami zaawansowanej wyszukiwarki oraz ze specjalistyczną porównywarką, która sprawi, że każdy użytkownik z łatwością znajdzie i zamówi interesujący produkt z poszukiwanej kategorii po odpowiedniej cenie. Dla producenta zaś to doskonała szansa, aby odpowiednio zaprezentować i sprzedawać oferowane produkty.