Aktualności
Rossmann zachęca do „bazgrania” po cudzych zdjęcia
Konkurs „Bazgranie”, w którym mogą wziąć udział fani marki na Facebooku, a także odwiedzający witrynę www.originalsource.pl podzielony jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym użytkownikom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej osoba biorąca udział w konkursie może „pobazgrać” fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu.
Zdjęcia są zapisywane w konkursowej galerii, gdzie można oddawać głosy na ulubione prace. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac – nagradzani są zarówno bazgrzący jak i pobazgrani. Odważniejsi uczestnicy mogą liczyć na bardziej atrakcyjne nagrody.
– Aktualne działania dla Original Source są bezpośrednią kontynuacją założeń, jakie przyjęliśmy w momencie wprowadzenia marki na polski rynek. Produkty przeznaczone są głównie dla osób młodych, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Stąd pomysł, aby wdrożyć zabawę polegającą na bazgraniu po twarzach przy użyciu wirtualnych flamastrów – swoisty body painting, znany i praktykowany podczas hucznych imprez młodzieżowych, ale w nieco łagodniejszym wydaniu – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny agencji Byss. – Nie ukrywamy, że dodatkową inspiracją do stworzenia przedmiotowego konkursu był kształt opakowań żeli pod prysznic Original Source, który jest bardzo zbliżony do klasycznych pisaków / markerów.
Pierwszą odsłoną strategii wprowadzającej na rynek markę kosmetyków Original Source, których wyróżnikiem jest to, że nie zawierają rutyny, było uruchomienie serwisu produktowo-wizerunkowego www.originalsource.pl, a także fan page’a na platformie Facebook. W pierwszej fazie kampania promocyjna bazowała na udostępnieniu gry on-line „Alley Cat” oraz na kontrowersyjnym głosowaniu „Hate or Love”.
Kosmetyki Original Source są dostępne w drogeriach Rossmann. Akcję przygotowała agencja Byss, która od kwietnia obsługuje markę. Agencja stworzyła koncepcję kreatywną, aplikację konkursową, a także komplet form reklamowych do kampanii online promującej konkurs. Za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy Zed Digital.
Źródło: Marketing przy Kawie