Aktualności
Rusza kampania społeczna mająca zapobiegać rozwodom
Ruszyła kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów. Jej część internetową współtworzyła agencja interaktywna Eura7. Patronat honorowy nad kampanią objęło Ministerstwo Sprawiedliwości.
Celem kampanii zrealizowanej na zlecenie Fundacji Mamy i Taty jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na negatywne skutki rosnącej liczby rozwodów w Polsce. Ma ona uświadomić dorosłym, jak trudnym i bolesnym doświadczeniem dla dziecka jest rozwód rodziców i rozpad rodziny. Na potrzeby kampanii Fundacja Mamy i Taty przeprowadziła badania ilościowe i jakościowe, dotyczące postaw wobec rozwodów i świadomości na temat jego skutków. Powstał też raport na temat rozwodów w Polsce na tle tego zjawiska w innych krajach. Ponadto, zrealizowano cztery spoty filmowe i jeden spot radiowy, przygotowano plakaty, billboardy i citylighty.
Kampania ma skłonić dorosłych do przemyślenia decyzji o rozwodzie i zmniejszyć liczbę rozwodzących się małżeństw w Polsce. Fundacja Mamy i Taty przygotowała petycję, którą wraz z zebranymi podpisami ma zamiar wysłać do Prezydenta i Premiera. Każdy chętny na stronie internetowej fundacji, pod adresem mamaitata.org.pl może podpisać się pod postulatami o podjęcie działań mających przeciwdziałać skutkom rozwodów. W planach jest też akcja zachęcająca wyborców do poznania stanowiska swoich kandydatów w tegorocznych wyborach parlamentarnych w kwestii przeciwdziałania rozwodom i związanym z nimi konsekwencjom.
Eura7 zrealizowała serwis internetowy kampanii rozwodprzemyslto.pl. Odpowiada także za działania komunikacyjne w kanale Youtube i w Google, a także – wraz ze studiem filmowym Imperia Film – za realizację spotów filmowych. Za obsługę Fundacji Mamy i Taty po stronie agencji odpowiada Dyrektor Zarządzający Łukasz Wołek.
Źródło: Marketing przy Kawie