Aktualności
Ruszają Spotkania Regionalne PIAP 2016 - PIAP zaprasza do Katowic i Warszawy
Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych postanowił również w 2016 roku kontynuować tradycję spotkań regionalnych z Członkami Izby oraz potencjalnymi zainteresowanymi działaniami podejmowanymi przez PIAP firmami z branży artykułów promocyjnych.
Podczas wydarzenia odbędzie się atrakcyjne szkolenie – uczestnicy będą mogli zasięgnąć specjalistycznej porady eksperta, który będzie gościem spotkania.
Na spotkania regionalne PIAP zostaną zaproszeni Członkowie PIAP – dostawcy artykułów reklamowych oraz agencje reklamowe, jak również firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia.
Głównym celem Spotkań Regionalnych PIAP ma być poznanie aktualnych bieżących problemów rynku artykułów promocyjnych, uzyskanie informacji w jaki sposób Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma odegrać rolę w rozwiązaniu bieżących ważnych problemów branży. Ważnym celem jest również integracja branży i wzajemne poznanie się.
Na najbliższych spotkaniach w Katowicach i Warszawie uczestnicy będą mogli zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta – na obu spotkaniach będziemy gościć Tomasza Teleja – trenera biznesu, konsultanta i coacha, mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
Spotkanie Regionalne PIAP Katowice 24.08.2016 oraz Warszawa 20.09.2016:
Prelegent: Tomasz Telej - coach, trener bussinesu, certyfikowany NLP Master Coach oraz Master Time Line Therapy w American Board of NLP. Członek Izby Coachingu. Przedsiębiorca, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy.Od dziewięciu lat zajmuje się tworzeniem struktur sprzedażowych w branży network marketingu. Zarządza grupą kilkudziesięciu przedsiębiorców, gdzie wdraża coaching sprzedażowy jako skuteczne narzędzie rozwoju w zespołach handlowych.
Tematyka Spotkania:
StoryTelling - jak prezentować żeby skutecznie omijać "NIE" w biznesie
Umiejętność barwnego prezentowania oraz opowiadania pasjonujących historii pomaga budować ciekawość oraz motywować do działania. Storytelling jako narzędzie stosowane w biznesie daję sprzedawcy przestrzeń do zbudowania zaufania z klientem poprzez wzbudzenie pozytywnych emocji w trakcie prezentowania oferty. Najlepsi sprzedawcy to ci, którzy wiedzą jak łączyć logiczną część prezentacji z tą emocjonalną stosując inspirujące opowieści.
Stosując w swojej pracy Story Telling, jako:
- przedsiębiorca, który sprzedaje swoją ofertę nie prowokujesz reakcji obronnej klienta a uświadamiasz potrzebę i przyśpieszasz decyzję o zakupie.
- mówca, trener inspirujesz uczestników do zmiany na poziomie zachowań oraz przekonań.
- menadżer pobudzasz do refleksji swoich pracowników tym samym pomagając znaleźć najlepsze rozwiązania, dzięki którym zrealizują założone cele.
Podczas spotkania dowiedzą się Państwo, jaką moc mają słowa przez Państwa wypowiadane oraz jak poprzez opowiadane historie skutecznie wpływać na swoich słuchaczy.
Harmonogram najbliższych spotkań, na które już dzisiaj Państwa zapraszamy:
Katowice 24 sierpnia 2016 godzina 11.00
Focus Hotels Katowice Chorzów, ul. Armii Krajowej 15, 41-506 Chorzów
WSKAZÓWKI DOJAZDU
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Edyta Lisowska - Członek Zarządu PIAP
Monika Łabęcka - Członek Zarządu PIAP
Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP
Warszawa 20 września 2016 roku godzina 11.00
JM Hotel, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
WSKAZÓWKI DOJAZDU
z ramienia Zarządu PIAP udział wezmą:
Magdalena Owczarska - Członek Zarządu PIAP
Zbigniew Grzeszczuk - Członek Zarządu PIAP
Wojciech Wąsowski - Członek Zarządu PIAP
Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP
Serdecznie zapraszamy !
Czekamy na Państwa zgłoszenia i potwierdzenia udziału w wydarzeniu:
Biuro Zarządu PIAP: biuro@piap-org.pl, tel.791 354 426 Kontakt: Katarzyna Wojniak
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.