Aktualności
Starcie grupowych gigantów
Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna", na polskim rynku zakupów grupowych szykuje się walka gigantów: drugi pod względem ilości użytkowników gruper.pl rzuca wyzwanie numerowi jeden – Grouponowi. Spowodowane jest to chęcią wbicia się na rynek krajów ościennych, co, jak wiadomo, wymaga kapitału. Gruper planuje pozyskać go od inwestorów i z giełdy.
Jak wynika ze słów prezesa i udziałowca Gruper.pl, Tomasza Dalacha, już prowadzone są rozmowy z 10 grupami medialnymi w kraju i za granicą. Co więcej, zainteresowane rynkiem zakupów grupowych są duże grupy prasowe, wśród nich Agora, Ringier Axel Springer Polska czy Grupa Onet.
Dla Grupera zaplanowano na ten rok obrót w wysokości minimum 60 mln złotych. Ubiegły rok dał serwisowi przekroczenie granicy 4 mln użytkowników.
Źródło: "Dziennik Gazeta Prawna"