Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Światovid - nowa metodologia badania internetu

Światovid - nowa metodologia badania internetu
2012-02-16

Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Rośnie również popyt na tego typu usługi. Agencja Harder&Harder, opracowała unikalną, autorską metodologię Światovid. Daje ona pełną kontrolę nad działaniami on-line i zapewnia niezwykle szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. Światovid ma więc realną szansę na zdominowanie w Polsce tego typu usług.

Metodologia, proponowana przez Harder&Harder posiada najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania. To pierwszy w Polsce tak zaawansowany i kompleksowy system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci. Stosowaną przez Harder&Harder metodą badawczą jest pogłębiona analiza treści dostosowana do specyfiki środowiska internetu (tekstów artykułów prasowych, blogów, mikroblogów, social media i postów z forów internetowych). Badania wykonywane w ramach usługi Światovid są realizowane zgodnie z zachowaniem wszystkich standardów badawczych dla analizy treści – dzięki temu zawierają bardzo rzetelne i pogłębione informacje.

Raporty agencji Harder&Harder to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z portali internetowych (fora, blogi, newsy, artykuły) i social media. Obrazują one działania komunikacyjne firm, marek lub usług prowadzonych w mediach w dowolnym czasie. Umożliwiają porównanie obecności w mediach organizacji oraz jej konkurentów. Raporty pozwalają na przyjrzenie się, jak media czy internauci traktują wybrane zagadnienia, odkryć nowe insighty czy też wyłonić internetowych liderów opinii. Metodologia Światovid świetnie sprawdza się w działaniach sprzedażowych i określaniu warunków rozwoju firmy. Światovid, zbierając dane ilościowe i jakościowe z sieci, wspomaga również planowanie kampanii on-line oraz niweluje sytuacje kryzysowe.

Podczas przygotowywania raportów agencja Harder&Harder stosuje się do wszystkich standardów badawczych, przyjętych dla analizy treści. Wysoką jakość analiz zapewnia również doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu, dotycząca badań komunikacji, nabyta m.in. w SMG/KRC Millward Brown oraz Streetcom.

„W odpowiedzi na potrzeby Klientów, stworzyliśmy narzedzie, które na tę chwilę jest najbardziej kompletnym i miarodajnym systemem w Polsce. Naszą ideą jest dostarczać Klientom pełen, internetowy obraz ich marek oraz otoczenia konkurencyjnego” -mówi Mariusz Woźnicki, prezes i założyciel Harder&Harder, jeden z pionierów marketingu szeptanego w Polsce.

System na chwilę obecną kompleksowo monitoruje serwisy informacyjne, platformy Social Media (Facebook, Goldenline, Nasza Klasa), ponad 500 forów, wszystkie polskie platformy blogowe oraz mikroblogi (Tweeter, Pinger, Blip).


Źródło: Signs.pl [za:] Harder&Harder