Aktualności
Szymon Majewski w roli dyrektora do spraw nagród
Pierwszego września rozpoczyna się kampania reklamowa PKO BP z Szymonem Majewskim w roli dyrektora do spraw nagród. Celem jest promocja konkursu, w którym uczestnictwo uzależnione jest od założenia lokaty, ulokowania na niej środków i zaproponowania nazwy produktu.
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy zdecydują się na zdeponowanie na lokatach objętych konkursem nowych środków, czyli takich które nie były dotychczas zgromadzone na którymkolwiek rachunku w PKO BP i zaproponują nazwę produktu składającą się z nie więcej niż 10 słów, mają szanse na powiększenie swoich oszczędności o niebagatelną kwotę miliona złotych. Oprócz nagrody głównej do wygrania jest także 20 samochodów Nissan Juke, crossoverów o nowoczesnym designie.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona z wykorzystaniem: – telewizji (dwa trzydziestosekundowe spoty reklamowe) – internetu – witryn oddziałów – siatek wielkoformatowych – materiałów BTL w oddziałach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Spot wyprodukował dom produkcyjny Tango Production. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group. Rysunek do projektu przygotowała Ars Thanea.
Źródło: Marketing przy Kawie