Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

TOP 5 akcesoriów reklamowych na targi i konferencje

TOP 5 akcesoriów reklamowych na targi i konferencje
2020-10-19


Udział w branżowych eventach to doskonała okazja do prezentacji i promocji firmy. Aby cieszyć się sukcesem z udziału w wydarzeniu i uzyskać jak najwięcej korzyści, warto odpowiednio przygotować się do niego m.in. pod kątem materiałów reklamowych. Poznaj najciekawsze gadżety na targi i konferencje, które pozwolą zbudować pozytywny wizerunek marki.

1. Długopisy i papeteria

Jednym z najpopularniejszych gadżetów rozdawanych przez firmy, instytucje i inne organizacje na targach i konferencjach są materiały piśmiennicze – przede wszystkim długopisy. Koszt ich produkcji i personalizacji jest relatywnie niewielki, za to można je uznać za praktyczne i uniwersalne dla każdego. Jeżeli produkt prezentuje się estetycznie i wyróżnia się trwałością, może na długo zagościć wśród akcesoriów Twojego potencjalnego klienta lub kontrahenta. Wyeksponowany logotyp czy slogan odgrywa w tym przypadku rolę perswazyjną i wzmacniającą rozpoznawalność marki. Analogicznie warto zainteresować się zakupem firmowej papeterii, takiej jak notatniki, zeszyty czy teczki, które są lekkie i zawsze przydatne m.in. w biurze czy domu.

2. Worki i torby

Kolejnym ciekawym gadżetem dla uczestników targów lub innych eventów są:

  • płócienne torby ekologiczne,
  • podręczne worki sportowe.

Wielorazowe torby wpisują się w proekologiczne trendy, które od dłuższego czasu zajmują istotną rolę w działaniach marketingowych i wizerunkowych wielu firm niezależnie od branży. Są przydatne w trakcie wydarzenia, np. konferencji, aby wkładać do nich inne materiały, jak ulotki, długopisy, papeterię itd. Później doskonale sprawdzą się na zakupach, zwiększając rozpoznawalność Twojej marki poprzez widoczne logo. Podobnie worki sportowe mogą przez lata odgrywać rolę użytecznych akcesoriów spójnych z identyfikacją wizualną Twojego przedsiębiorstwa.

3. Smycze reklamowe

Estetycznie wykonana, trwała smycz reklamowa jest jednym z najpopularniejszych gadżetów, które wykorzystuje się w trakcie targów i konferencji. Można zawiesić na niej między innymi:

  • identyfikator,
  • klucze,
  • telefon.

Smycz reklamowa to wyjątkowo użyteczny i uniwersalny przedmiot. Jego atutem jest też lekkość, nie wspominając o niskiej cenie produkcji czy łatwości dystrybucji nawet dla setek lub tysięcy uczestników eventu.

Projektując smycze reklamowe, warto zastanowić się, jak najlepiej wykorzystać stosunkowo małą powierzchnię materiału, na której eksponuje się komunikaty o charakterze marketingowym. Zdecyduj się na logotypy, slogany lub inne treści wizualne, które pozostają spójne z innymi działaniami marki.

4. Katalogi

Inwestując w gadżety promocyjne, nie można zapomnieć o tradycyjnych, powszechnie stosowanych, ale zarazem niezastąpionych nośnikach informacji na temat Twojej firmy. Mowa o katalogach, ulotkach czy innych formach wydruków, które prezentują najważniejsze dane dotyczące działalności, produktów czy usług. Aby ich przekaz był czytelniejszy i skuteczniejszy, należy zwrócić szczególną uwagę na szatę graficzną i detale wizualne, które decydują o odbiorze materiałów wręczanych uczestnikom targów lub konferencji. Każde zdanie, hasło czy słowo powinno być przemyślane i starannie dopasowane do potrzeb odbiorcy. Opuszczając wydarzenie, warto, żeby miał przy sobie źródło podstawowej wiedzy o Twojej firmie.

5. Próbki produktów

W zestawieniu najlepszych gadżetów nie może zabraknąć akcesoriów, które w największym stopniu odpowiadają profilowi Twojej działalności. O ile to możliwe, zapewnij uczestnikom eventu choćby namiastkę Twojej oferty. Reprezentujesz branżę spożywczą lub gastronomiczną? A może odzieżową lub zabawkową? Zawsze da się znaleźć pomysły na wykorzystanie potencjału targów czy konferencji. Poza tym możesz uatrakcyjnić swoje stanowisko takimi dodatkami jak czekoladki lub cukierki ze spersonalizowanymi, firmowymi opakowaniami. W ten sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, zyskujesz dodatkową przestrzeń promocyjną i zwiększasz szansę na utrwalenie swojej marki w świadomości potencjalnego klienta lub kontrahenta.

Na zakończenie

Różnego rodzaju gadżety marketingowe to tani, a jednocześnie skuteczny i praktyczny sposób na promocję firmy. Warto je stosować, aby niskim kosztem odnosić wymierne korzyści i realizować cele biznesowe, promując przedsiębiorstwo i budując relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami.