W III kwartale br. Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła swoje grono o nowe firmy z branży. Nowymi Członkami PIAP zostały m.in.firmy: TwinCaps i Alter Graf.
- Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze ciągły rozwój naszych struktur.
Chcemy dołączyć do grona profesjonalnych firm, oferujących najwyższej jakości produkty - mówi Agata Uramowska przedstawicielka firmy "Uramex" Andrzej Uramowski, producenta gadżetów TwinCaps.
- Przystępując do PIAP-u mamy na uwadze dalszy rozwój naszej firmy oraz znaczne poszerzenie grona kontrahentów i klientów - mówi Mateusz Cieślak specjalista ds. sprzedaży i marketingu w firmie Alter Graf.
TwinCaps są innowacyjnym pomysłem na praktyczny gadżet użytkowo-reklamowy. To elegancki brelok do kluczy, składający się z dwóch pokrywek do puszek z napojami. Rozwiązuje on problem odgazowywania się otwartych napojów, zabezpiecza zawartość puszki przed rozlaniem oraz zabrudzeniem. Jest trwały, elegancki i estetycznie wykonany. Można go stosować wielokrotnie, tym bardziej że pasuje do najpopularniejszych na rynku puszek o pojemności 0,25l (energetyki), 0,33l (napoje gazowane) i 0,5l (piwo). Skutecznie chroni przed wstrząsem anafilaktycznym uniemożliwiając owadom dostanie się do otwartej puszki z napojem. TwinCaps posiada patent oraz atest spożywczy.
Alter Graf to oficjalny dystrybutor marek: Fruit of the Loom, Russell oraz Uneek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma plasuje się na wysokiej pozycji w dziedzinie sprzedaży odzieży reklamowej. W swojej ofercie posiada cały asortyment począwszy od t-shirtów , koszulek polo, bluz, polarów, kurtek softshell, spodni dresowych, bielizny ,toreb bawełnianych a na czapkach kończąc. Dzięki dużym możliwościom w zakresie nadruku, Alter Graf jest w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających kontrahentów. Znakowania odzieży firma świadczy metodami takimi jak: DTG, sitodruk, termotransfer, haft, flex, sublimacja oraz inne.
Alter Graf daj się ponieść kolorom! https://altergraf.pl/pl/
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów: Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426