Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Whooper trafił do telewizji

Whooper trafił do telewizji
2011-05-10

W największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania Burger Kinga. Jej hasło przewodnie, „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”, odnosi się do flagowego produktu sieci, czyli do burgera Whooper. To pierwsza wizerunkowa kampania telewizyjna Burger Kinga w Polsce. Dotychczas jego akcje promocyjne opierały się głównie na lokalnych kampaniach radiowych, kampaniach outdoorowych, kampaniach internetowych oraz mediach społecznościowych.

15- i 30-sekundowe spoty reklamowe pokazywać mają wyjątkowość Whoopera – stąd ich motywem przewodnim jest ogień. Pojawiają się w nich także świeże warzywa i, oczywiście, grillowane mięso wołowe.

 

 

Źródło: 24press.pl