Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

WOW! - kampania sieci Subway

WOW! - kampania sieci Subway
2012-07-24

WOW! – z takim hasłem ruszyła nowa kampania reklamowa sieci SUBWAY, informująca o promocyjnej cenie sandwicza z szynką. Sieć po raz pierwszy w Polsce zdecydowała się na tak dużą obniżkę ceny – około 50% na wybranego sandwicza. Celem akcji jest przyciągnięcie nowych klientów oraz wzmocnienie wizerunku marki w Polsce. Kampania obejmie działania w outdoorze, social media oraz wsparcie PR.

W ramach letniej kampanii WOW! sieć SUBWAY promuje 15-centymetrowego sandwicza z szynką i warzywami w atrakcyjnej cenie 4,95 zł. Kreacji towarzyszą animowane postaci - ogórek i pomidor – specjalnie stworzone na potrzeby tej akcji. Bohaterowie są bardzo zaskoczeni nową ceną sandwicza.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania sandwicza osób, które wcześniej nie miały takiej okazji.

„Promocja WOW! jest ukłonem stronę naszych konsumentów – zarówno obecnych, jak i przyszłych. Dzięki niskiej cenie więcej osób będzie mogło spróbować naszych sandwiczy i przekonać się, jak bardzo różnią się od zwyczajnych kanapek. – mówi Agnieszka Żłobińska, menedżer ds. marketingu w sieci SUBWAY.

Ogólnopolska kampania outdoor potrwa do końca lipca i jest komunikowana za pomocą nośników: billboard, citylight, scroll, wielki format oraz mobile. Wsparciem kampanii będą również działania z zakresu social media m.in. na oficjalnym Fan Page’u Subway Polska wwww.facebook.com/SubwayPolska oraz działania e-PR.

Za strategię komunikacji, kreację działań reklamowych i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Consulting.

Źródło: Signs.pl [za:] Subway