Aktualności
Wyniki pierwszego konkursu TEN by Fotolia 3
Trzeci sezon Kolekcji TEN by Fotolia zmienił formułę, w ramach której po każdej pracy TEN ogłoszony zostaje konkurs na najlepsze zdjęcie oraz grafikę zainspirowaną oryginalnym projektem. Pierwszy konkurs zwyciężył Paweł Szenher z Polski w kategorii fotograficznej oraz David Gonzales z Dominikany w kategorii graficznej.
Marcowy konkurs, który był pierwszym z pięciu zaplanowanych w tej edycji kampanii, został rozstrzygnięty. Duża ilość zgłoszonych prac, zarówno w kategorii fotograficznej, jak i graficznej świadczy o tym, że wyzwanie i nowa formuła spodobały się międzynarodowej społeczności TEN. Projektanci graficzni zostali poproszeni o stworzenie pliku .PSD na temat, który w oryginalnym projekcie zainspirował Mike’a Campau, czyli „Woman in the future”. Przed fotografami postawiono natomiast zadanie zrobienia zdjęcia w oparciu o technikę malowania światłem (light painting) autorstwa Erica Paré, którą wykorzystał w projekcie TEN i szczegółowo wytłumaczył w specjalnym wideo making-of.
Jury konkursowe, jak zawsze, było pod ogromnym wrażeniem wysokiego poziomu talentu, który widać w nadesłanych pracach i miało trudne zadanie wyboru jedynie dwóch zwycięzców.
Gratulacje dla Davida Gonzalesa, którego plik .PSD wygrał w konkursie graficznym oraz Pawła Szenhera, który zdobywa nagrodę w konkursie fotograficznym.
David Gonzales wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym:
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
Paweł Szenher zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród:
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Jeśli komuś nie udało się wziąć udziału w tym konkursie, bank zdjęć Fotolia informuje, że kolejny kreatywny konkurs startuje już 12 maja!
Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com
O projekcie TEN Fotolia
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.
***
Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia
Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 27 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 4.7 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji,jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.
Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.
Kontakt dla mediów w Polsce:
Beata Jaroszewska
Dyrektor Operacyjny Fotolia
Tel. +48 22 389 70 52
Agencja PR:
Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska@globalbrand.pl
Tel. + 48 22 428 27 82