Aktualności
„Zamień marzenia na idealną pracę” – kampania serwisu Pracuj.pl
Akcja reklamowa serwisu Pracuj.pl rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do końca miesiąca. Kampania zachęca do podjęcia nowych wyzwań zawodowych i znalezienia idealnej pracy.
Billboardy reklamujące akcję można oglądać w 17 miastach – m.in. w Warszawie, Trójmieście, Białymstoku, Olsztynie, Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze. Zdecydowano się na wykorzystanie billboardów typu backlight i frontlight oraz siatek wielkoformatowych: 50 m2, 100 m2 i powyżej 100 m2.
Kampania outdoorowa uzupełniona będzie o reklamę w wybranych pociągach podmiejskich, a także o działania promocyjne w Internecie. Obejmą one między innymi: zmianę layoutu wyszukiwarki w serwisie, kampanie bannerowe, mailingi oraz akcje specjalne na portalu Facebook.
Kampanię uzupełnią działania promocyjne – mailingi skierowane do pracodawców pod hasłem: „Możesz marzyć o idealnym pracowniku... albo go znaleźć”.
Kampania została zaplanowana i opracowana przez dział marketingu Grupy Pracuj.
Zakup mediów: dom mediowy MediaOn.
Źródło: Marketing przy Kawie