Aktualności
Zarobiła krocie na lodach
Kilka milionów złotych kosztowała produkcja nowego spotu reklamującego lody „Koral”, który w kwietniu pojawi się na ekranach naszych telewizorów. Sporą część tej sumy pochłonęła gaża występującej w nim topmodelki Joanny Krupy. Reszta to „drobne” wydatki między innymi na kreacje (ponad 150 tys. zł), wynajęcie prywatnego odrzutowca i luksusowej limuzyny, czołówkę polskich stylistów i fryzjerów (Gosia Urbańska, Jola Czaja i Piotr Wasiński) i reżysera Jana Hrywniaka. W rezultacie nowy spot to najdroższa tego typu produkcja w Polsce.
- To krótkometrażowy film, w którym główną rolę zaraz po Joannie „grają” przepych i luksus – tłumaczy Jan Hrywniak.
Jednym słowem, będzie na co popatrzeć, bo Joanna znana jest ze swoich wdzięków, które prezentowała już choćby w magazynie „Playboy” oraz jako prowadząca telewizyjny program „Top Model”. Co więcej, w trwającym 45 minut filmie reklamowym zobaczymy ją aż w piętnastu kreacjach zaprojektowanych specjalnie dla niej przez takie domy mody jak Louboutin, Hermes czy Valentino. Do każdej z nich ma także inny makijaż i fryzurę.
- Przygotowanie pojedynczej stylizacji zajmowało trzy godziny, samo czesanie trwało dwie – zdradza menedżerka gwiazdy, Małgorzata Leitner.
Spoty będzie można oglądać w trzech różnych wersjach od kwietnia do czerwca. Równolegle, w całej Polsce staną billboardy z wizerunkiem Joanny Krupy.
Żródło: DTS