Aktualności
Zimowa oprawa Finlandii w sklepach
W okresie świąteczno-noworocznym Finlandia Vodka prezentowana jest na sklepowych półkach w specjalnej, okolicznościowej oprawie. Motyw przewodni opakowań i ekspozytorów – wyraźnie fiński, a zarazem świąteczny – to renifery.
Po raz pierwszy projekt świątecznych działań wizerunkowo-sprzedażowych Finlandia Vodka w Polsce nie był adaptacją materiałów z centrali, lecz autorskim dziełem lokalnej agencji.
Przetarg na realizację kampanii świątecznej w punktach sprzedaży wygrała w połowie roku agencja Focus Advantage.
Oprócz pakietu standardowych materiałów POS w wybranych sklepach zainstalowano niestandardowe nośniki premium, takie jak sekwencyjnie świecące shelfstoppery oraz podświetlane wystawki z mechanizmem wzbudzającym efekt zamieci śnieżnej.
Kampania trwa od 1 grudnia br. do połowy stycznia 2012 r. Z początkiem przyszłego roku, w czasie akcji zimowych marki, Finlandia Vodka prezentować się będzie w świąteczno-fińskiej oprawie również w punktach gastronomii.
Źródło: Marketing przy Kawie