Pomoc

1) Czym jest reklama.pl?

Reklama.pl to serwis branżowy, który w profesjonalny sposób wspiera pracę działu reklamy, marketingu i public relations polskich firm. Jako platforma porozumienia pomiędzy Zleceniodawcą a Wykonawcą zawiera najbardziej aktualną, dobrze stargetowaną bazę usług i zleceń.

Za pośrednictwem reklama.pl:

zlecisz usługę profesjonalnemu Wykonawcy
zamówisz usługę
skutecznie zaprezentujesz swoją ofertę i firmę
znajdziesz interesującą pracę lub szkolenie

W interaktywnym świecie reklamy.pl odnajdziesz oferty z zakresu:
druku i poligrafii
gadżetów reklamowych
grafiki/fotografii
internetu
marketingu
mediów
eventów
reklamy zewnętrznej i wewnętrznej

Reklama.pl to serwis, gdzie spotyka się kadra zarządzająca, właściciele, małych i dużych firm, doświadczeni specjaliści. Nie zwlekaj dłużej! Dołącz do nas, bo reklama.pl to portal dla Ciebie!

2) Czy muszę być zarejestrowanym użytkownikiem, aby skorzystać z usług serwisu reklama.pl?

Będąc niezarejestrowanym Użytkownikiem możesz: 

 przeglądać poszczególne zakładki, podstrony
 zamieszczać bezpłatne zlecenia, podając jedynie kontaktowy e-mail
 wysyłać bezpłatnie zapytania ofertowe do Wykonawców zarejestrowanych w serwisie

3) Dlaczego rejestracja w serwisie jest bezpieczna?

Logowanie w serwisie reklama.pl odbywa się za pomocą pseudonimu – Loginu i Hasła. Żaden pracownik naszego portalu nigdy nie zapyta Cię w korespondencji e-mail o hasło do Twojego konta.

Jeżeli ktoś skierował do Ciebie tego typu pytanie i podszył się pod naszego pracownika, nigdy nie podawaj mu hasła i natychmiast skontaktuj się z nami.

W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

4) Ile kosztuje korzystanie z serwisu reklama.pl?

Jeśli jesteś Zleceniodawcą to nic :) Jeśli jednak zależy Ci na pozyskiwaniu zamówień - już dziś przejdź z pakietu podstawowego na jeden z dostępnych pakietów

 Zdecyduj, która z dostępnych opcji jest odpowiednia dla Twojej Firmy i skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży

5) Co muszę zrobić, aby mieć dostęp do danych kontaktowych Zleceniodawców?

Dostęp do danych kontaktowych Zleceniodawców uzyskasz jedynie wykupując jeden z trzech płatnych pakietów: Silver, Gold, Platinum,

 W celu wybrania odpowiedniego pakietu - skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży

6) Jaki wybrać pakiet?

To zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Proponujemy Ci:

 pakiet Silver - uzyskasz podstawowe funkcje serwisu
 pakiet Gold - stargetuj klienta na Twój wybrany profil
 pakiet Platinum - zostań VIP-em serwisu!

 Wybierz dla Ciebie optymalne rozwiązanie i skontaktuj się z naszym  Działem Sprzedaży

7) Jak poprawnie zlecać na reklama.pl?

 Wybierz jedną z ośmiu kategorii nadrzędnych

 Dokładnie opisz zlecenie: określ parametry i wystaw zlecenie
W opisie zlecenia przedstaw wszystkie niezbędne parametry, tak aby zlecenie trafiło do właściwych Wykonawców. Precyzyjnie określ ilość sztuk, termin realizacji. Zdecyduj, czy zlecenie ma być gwarantowane czy zastrzegasz sobie możliwość niewyłonienia zwycięzcy. Możesz również ograniczyć dostępność zlecenia do zweryfikowanych Wykonawców. Możesz podać lub pominąć budżet przeznaczony na zamówienie.
Pamiętaj, im więcej informacji wpiszesz w opisie, tym bardziej precyzyjne i adekwatne  uzyskasz odpowiedzi. 

 Wybierz najlepszą ofertę wykonania zlecenia
Na zlecenie odpowiedzą, przedstawiając swoją ofertę, zainteresowani Wykonawcy.  Spośród złożonych ofert wybierz, najbardziej spełniającą Twoje wymagania, ofertę. Po sfinalizowaniu realizacji zlecenia możesz wystawić Wykonawcy referencje dotyczące waszej współpracy, co będzie pomocne dla innych Zlecających.
Pamiętaj! Wystawienie zlecenia jest bezpłatne i zajmuje tylko kilka minut. Jest to najlepszy sposób, aby wybrać najlepszą dla Ciebie ofertę.

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy Działu Technicznego

8) Czy zamieszczanie zleceń w serwisie wiąże się z jakimiś kosztami?

 Zamieszczanie zleceń jest całkowicie bezpłatne.

9) Czy muszę być zarejestrowanym Użytkownikiem, aby zamieścić zlecenie ?

Aby zamieścić bezpłatne zlecenie nie musisz być zarejestrowanym Użytkownikiem. Wystarczy, że uzupełnisz formularz zlecenia tylko o adres mailowy, na który wyślemy niezwłocznie link aktywacyjny.

 Warto zachować wspomniany e-mail aktywujący dostęp do zleceń, ponieważ w jego treści znajdują się linki umożliwiające edycję treści zlecenia oraz jego ewentualną dezaktywację. 

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

10) W jaki sposób Wykonawcy dowiadują się o zamieszczanych zleceniach?

Wykonawcy każdego dnia otrzymują sprofilowane, moderowane powiadomienia o nowo-zamieszczanych zleceniach i przetargach z wybranych kategorii.

Aby zaznaczyć kategorie zleceń, które Cię interesują po zalogowaniu przejdź do opcji
Moje konto => Ustawienia => Powiadomienia e-mail

  Pamiętaj! Aby przeczytać pełną treść zlecenia oraz poznać dane kontaktowe Zleceniodawców musisz posiadać dostęp do platformy zleceń. Uzyskasz go poprzez wykupienie jednego z trzech dostępnych pakietów: Silver, Gold, Platinum.

  W celu wybrania odpowiedniego pakietu - skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży

11) Czy są limity miesięczne, jeśli chodzi o liczbę zamieszczanych zleceń?

Możesz zamieścić nieograniczoną liczbę bezpłatnych zleceń.

  Prosimy, nie traktuj platformy zleceń jako miejsca do własnych wycen - bądź uczciwy

12) Co zrobić w przypadku, gdy nie pamiętasz hasła do konta?

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, wykonaj następujące trzy kroki:
na stronie logowania skorzystaj z opcji przypomnij haslo

na podany adres e-mail podczas zakładania konta otrzymasz wiadomość z linkiem do strony reklama.pl. Kliknij w niego

ustal nowe hasło i od tej pory podczas logowania używaj nowego hasła.

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

13) Jak stworzyć atrakcyjną wizytówkę?

Warto poświęcić trochę czasu i uwagi, aby solidnie dopracować wizytówkę - Zleceniodawcy to docenią ilością kierowanych do Ciebie zapytań. Przede wszystkim:

opisz krótko działalność

precyzyjnie wyszczególnij usługi ze swojej działalności, aby ukazać Zleceniodawcy paletę Twoich możliwości

dopasuj odpowiednią kategorię serwisu do zakresu Twojej działalności

załącz obszerne, dobrze opisane portfolio realizacji.

Takie profesjonalne podejście spowoduje, że nie tylko ułatwisz potencjalnemu Zleceniodawcy podjęcie korzystnej dla Ciebie decyzji, ale również niebawem otrzymasz referencje – wynik zadowolenia Twojego Zleceniodawcy po skutecznie przeprowadzonym zleceniu.

W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

14) Czy jest możliwość stworzenia darmowej wizytówki?

Istnieje możliwość stworzenia bezpłatnego profilu. W opcji tej możesz zamieścić jedynie podstawowe informacje dotyczące Twojej firmy: logotyp, opis, niepełne dane kontaktowe oraz przypisać wizytówkę tylko do jednej kategorii.

 Niestety, korzystając z wersji podstawowej nie posiadasz pełnego dostępu do platformy zleceń oraz do zapytań ofertowych wysyłanych bezpośrednio na profil wizytówki. Nie możesz również wzbogacić wizytówki o portfolio realizacji.

15) W jaki sposób dodać kategorię do wizytówki?

Jeżeli posiadasz już wizytówkę, możesz ją odpowiednio skonfigurować, dodając do niej  odpowiednie do profilu działalności Twojej firmy kategorie. Do wyboru masz obecnie następujące kategorie nadrzędne:

druk i poligrafia

gadżety reklamowe

grafika/fotografia

internet

marketing

media

eventy

reklama zewnętrzna i wewnętrzna

Jeżeli posiadasz jeden z dostępnych pakietów, zamieszczając kolejną realizację z konkretnej podkategorii, automatycznie jest ona przypisywana do wizytówki, łącznie z kategorią nadrzędną. I tak, np. zamieszczając realizację przedstawiającą ulotkę, w wizytówce widnieje podkategoria => ulotki oraz kategoria nadrzędna => druk i poligrafia.

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

16) Jak zamieścić w wizytówce aktywny link do własnej strony www?

Jeśli posiadasz już wizytówkę w ramach jednego z trzech płatnych abonamentów i chcesz ją wzbogacić o aktywny link do własnej strony, po zalogowaniu wybierz opcję => FIRMA => Edycja informacji o firmie i w odpowiednie miejsce wpisz adres strony www.

W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

17) Jak mogę zmienić treść mojej wizytówki?

Zaloguj się  na swoje konto, a następnie wybierz zakładkę FIRMA => Edycja informacji o firmie. Wizytówka jest teraz w trybie edycji danych. Treści zmieniaj w odpowiednich polach.

Aby zatwierdzić zmiany należy nacisnąć przycisk Zapisz.

18) Jak zbudować moje portfolio realizacji?

Aby dodać realizację do portfolio zaloguj się na swoje konto. Następnie z listy po lewej stronie wybierz zakładkę => Realizacje, a następnie wybierz przycisk DODAJ  - powoduje to otworzenie się okna dodawania kolejnej realizacji.
W zakładce "Realizacje" możemy również edytować oraz usuwać uprzednio dodane realizacje.

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego - Działu Technicznego

19) Ile realizacji mogę posiadać w moim portfolio?

Posiadanie jednego z trzech dostępnych pakietów w serwisie reklama.pl uprawnia do zamieszczenia w Twojej wizytówce przykładowych realizacji. Jedynym ograniczeniem jest wielkość konta, którym dysponujesz. Zależy ono od rodzaju zakupionego abonamentu. W dziale "Realizacje" dla pakietów: Silver, Gold oraz Platinium są to kolejno określone wielkości: 5MB, 15Mb oraz 50 MB.

Jeśli jednak nie wykupiłeś u nas abonamentu, nie możesz umieszczać realizacji.

 W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

20) Jakie rodzaje plików mogę dodawać do moich realizacji?

Portfolio realizacji może składać się z plików graficznych oraz materiałów video z zewnętrznych serwisów. Dostępne formaty to:

.jpg

.png

.gif

linki z YouTube

linki z Vimeo

W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego

21) Posiadam dwie wizytówki w serwisie, jak usunąć jedną z nich?

Aby usunąć wizytówkę, po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do => USTAWIENIA, a następnie z listy po lewej stronie wybierz => USUŃ KONTO.

W razie jakichkolwiek problemów możesz zawsze skorzystać z pomocy naszego Działu Technicznego