Kategoria | Kampanie internetowe |
---|---|
Cena | - |
Klient | Uniwersytet Wrocławski |
Min. zamówienie | - |
Czas realizacji | - |
Uniwersytet Wrocławski – jedna z najstarszych uczelni Europy Środkowej
Uniwersytet Wrocławski to jeden z najstarszych uniwersytetów w Europie Środkowej. Kształci studentów na 46 podstawowych kierunkach, na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych oraz wieczorowych. Od kilkunastu lat Uniwersytet Wrocławski jest uczelnią interdyscyplinarną z przewagą kierunków humanistycznych.
Strategia
Gdy tylko nawiązaliśmy współpracę przy pierwszej kampanii rekrutacyjnej dla Uniwersytetu Wrocławskiego, od razu przystąpiliśmy do przygotowania wszystkich nośników reklamowych. Projekty były gotowe w błyskawicznym tempie, zachowując przy tym jednocześnie wysoką jakość materiałów promocyjnych. Prawdziwe wyzwanie było dopiero jednak przed nami - zlecenie zostało podzielone na fazy, a przejście do kolejnych faz uzależnione było od efektywności fazy poprzedniej.
Rezultaty
Satysfakcjonujące wyniki pierwszego etapu kampanii zadecydowały o tym, że Uniwersytet Wrocławski powierzył naszemu zespołowi realizację drugiej i kolejnych faz kampanii rekrutacyjnej. Niezmiernie cieszymy się, że sprostaliśmy wysokim wymaganiom tego Klienta. Od tego momentu stale współpracujemy z Uniwersytetem Wrocławskim przy corocznych kampaniach rekrutacyjnych zapewniając wysoką frekwencję na promowanych kierunkach studiów.