Kategoria | Kampanie internetowe |
---|---|
Cena | - |
Klient | BRICOMARCHÉ |
Min. zamówienie | - |
Czas realizacji | - |
Bricomarché – e-sklep oraz sieć supermarketów typu „Dom i ogród”
Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY z ponad 190 sklepami o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 m². Markety Bricomarché zlokalizowane są głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w dużych miastach, co pozwala im dotrzeć do klientów z całej Polski. Marka prowadzi również sklep internetowy Bricomarche.pl, w którym oferuje bogaty asortyment produktów do domu i ogrodu.
Strategia
Kampanie internetowe dla marki Bricomarché prowadzone przez naszą agencję reklamy internetowej WEBVIP wykorzystują technologię machine learning do osiągania wysokiej sprzedaży poprzez jednoczesne docieranie do potencjalnych klientów w w wyszukiwarce Google, serwisie YouTube, Gmailu, Mapach Google oraz na stronach sieci reklamowej Google. Strategia zakłada wyświetlanie reklam dopasowanych do precyzyjnych zainteresowań przyszłych, nowych Klientów Bricomarché. Główne kampanie internetowe są dodatkowo wspierane kampanią promującą aplikację Moje Bricomarché, a także kampaniami dedykowanymi maksymalizacji wizyt offline w sklepach stacjonarnych.
Rezultaty
W wyniku działań WEBVIP średni zwrot z inwestycji w reklamy internetowe marki Bricomarché jest bardzo wysoki i zapewnia systematyczne, znaczące wzrosty przychodów online. W wysokim sezonie współczynnik ten wzrasta każdego roku do kolejnych rekordowych poziomów, zapewniając rewelacyjne wyniki sprzedaży w miesiącach letnich. Bezsprzecznie przychody online dla tej marki istotnie wzrosły w stosunku do okresu przed startem naszych kampanii. W wyniku wykorzystania technologii uczenia maszynowego przychody osiągają regularne wzrosty Year-over-Year („rok do roku”). Wartością dodaną jest pokaźny efekt wizerunkowy zapewniany przez synergię wyświetleń reklam w wielu kanałach internetowych.