Kategoria | Odzież reklamowa |
---|---|
Cena | - |
Klient | - |
Min. zamówienie | - |
Czas realizacji | - |
DTG czyli Direct To Garment
Jedną z najpopularniejszych technik znakowania odzieży jest druk cyfrowy DTG, który z niezwykłą precyzją i dokładnością oddaje nawet drobne elementy projektu.
DTG czyli Direct To Garment to metoda nadruku bezpośredniego. Grafika drukowana jest z plotera (przypominającego drukarkę atramentową) bezpośrednio na koszulkę lub inny materiał bawełniany. Farba “wsiąka” w koszulkę, związuję się z materiałem i dzięki temu możemy cieszyć się nadrukiem przez wiele prań.
Nadruk DTG inaczej zwany drukiem cyfrowym, nadaje się idealnie dla indywidualnych projektów. Jeżeli szukacie trwałej metody nadruku, który nie wpływa negatywnie na komfort noszenia danej odzieży, a ponad to wygląda estetycznie, to mogę wam z czystym sercem polecić właśnie tą metodę.
W pełni zachowuje realistyczne odwzorowanie kolorów oraz przejść tonalnych niedostępnych dla innych technik. Uzyskujemy bardzo wysoką jakość wydruków zdjęciowych oraz bardzo skomplikowanych grafik.
Metoda ta charakteryzuje się bardzo wysoką jakością i trwałością nadruku, a także pozwala na wykonywanie pojedynczych egzemplarzy.
Flex
Nadruk wykonany techniką Flex jest niezwykle trwały. Wzór do nadruku wycina się na ploterze ze specjalnej, gładkiej folii o jednolitym kolorze, która wgrzewana jest w tkaninę w wysokiej temperaturze za pomocą specjalnej prasy. Elastyczność materiału nadrukowego zapobiega kruszeniu się. Jest on odporny na ścieranie i pranie. Flex zapewnia trwałość i wyrazistość koloru oraz idealne krycie powierzchni.
Nadruk tą metodą stosowany jest głównie przy mniejszych ilościach, folia flex sprawdza się bowiem przy wykonywaniu nadruków już od jednej sztuki.
Nadruk po wprasowaniu go w materiał jest bardzo trwały. Aby jednak folia była trwała na materiale i z niego nie schodziła po pewnym czasie, musi zostać zaaplikowana na materiał z dużą starannością przez wykwalifikowaną w tym procesie osobę.
Folia flex utrzymuje również bardzo długo kolor – ten nawet po kilkudziesięciu praniach nie zmienia się. Istnieje duża paleta kolorów folii, nie jest jednak możliwe uzyskanie efektu cieniowania lub tonowania kolorów. Folia flex idealnie sprawdzi się np. przy jedno bądź dwukolorowych logotypach, napisach, cyfrach. Może być stosowana na zarówno na tkaninach bawełnianych, poliestrowych jak i ich mieszankach z dodatkiem wiskozy, akrylu, itp.