Kategoria | Kreowanie wizerunku, marki |
---|---|
Cena | - |
Klient | - |
Min. zamówienie | - |
Czas realizacji | - |
DAFI – PRODUCENT URZĄDZEŃ FILTRUJĄCYCH WODĘ
Jakość i innowacja to wartości, które towarzyszą marce DAFI od początku istnienia. DAFI działa na rynku ponad 30 lat. To pierwsza i jedyna polska marka, która każdego roku produkuje kilkanaście milionów produktów: filtrów do wody, dzbanków i butelek filtrujących wodę oraz pojemników próżniowych. W 2013r. zarząd marki DAFI podjął decyzję o nawiązaniu współpracy z firmą, która profesjonalnie przeszkoli ich pracowników IT z marketingu internetowego, a jednocześnie będzie zaufanym partnerem w zakresie świadczenia wysokiej jakości kampanii e-marketingowych.
Strategia
Nasza współpraca z marką DAFI rozpoczęła się od innowacyjnego szkolenia e-marketingowego dla pracowników z działu IT. Na szkoleniu wskazaliśmy DAFI, jakie kanały reklamy internetowej będą najskuteczniejsze dla ich marki i na co przede wszystkim powinni zwracać uwagę podczas współpracy z agencjami e-marketingowymi. W kolejnym kroku przeprowadziliśmy profesjonalne badanie wcześniejszych kampanii w sieci i zaprezentowaliśmy nasze projekty kampanii e-marketingowych dla DAFI. Jednocześnie od lipca 2013r. rozpoczęliśmy naszą kilkuletnią współpracę w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych w internecie dla tej marki: od pozycjonowania stron WWW przez kampanie linków sponsorowanych Google Ads, kampanie reklamowe na Facebooku i kampanie Google Shopping po kampanie remarketingowe oraz kampanie wideo na YouTube.
Rezultaty
Podczas szkolenia e-marketingowego nasi trenerzy wykazali się ogromną wiedzą i doświadczeniem w zakresie najnowocześniejszych kanałów reklamy internetowej. Profesjonalne badanie wcześniejszych kampanii w sieci wykazało wiele istotnych braków i nieprawidłowości, a projekt nowych kampanii był precyzyjny i zgodny z trendami skutecznego e-marketingu. W wyniku naszych działań marka DAFI stała się liderem w wyszukiwarce internetowej Google, w mediach społecznościowych oraz na YouTube. O 180% wzrosły odwiedziny stron internetowych DAFI, a przychody e-sklepu DAFI zwiększyły się kilkukrotnie. Wyjątkowo efektywna pod kątem sprzedażowym okazała się kampania Google Shopping z rewelacyjnym współczynnikiem konwersji, a pod kątem wizerunkowym – kampania reklamowa na YouTube, która wygenerowała ponad 3 300 000 obejrzeń spotów reklamowych przy koszcie 2gr. za obejrzenie.